کد خبر : 97613
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1396 - 18:36
دسته‌بندی نشده
-

توافق تاسیسات دریایی با نظری

توافق تاسیسات دریایی با نظری
قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی گفت: هیچ وقت لفظ تعهد در ادبیات باشگاه تأسیسات وجود نداشته اما طبق آئین‌نامه انضباطی باشگاه یکسری توافقات است که باید هر دو طرف موافقت کنند که خداراشکر مصطفی نظری هم پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ولی‌الله رمضانی در مورد آخرین وضعیت مصطفی نظری دروازه‌بان تیم تأسیسات دریایی گفت: نظری بازیکن بزرگی است و بزرگ فوتسال است. او در تمرین مشکلاتی به وجود آورده که در شأن یک بازیکن بزرگ نبوده، شمسایی سرمربی این تیم پرونده را به باشگاه فرستاده تا باشگاه تصمیمات لازم را بگیرد.

وی در ادامه گفت: ما تا به امروز ۲ جلسه طبق آیین‌نامه انضباطی باشگاه با نظری داشتیم و خدا را شکر امروز هر دو طرف با هم به توافق رسیدند.

قائم مقام باشگاه تاسیسات دریایی همچنین در مورد اینکه صحبت‌هایی شده که نظری باید برای برگشت به تیم تأسیسات تعهد دهد، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و جمله تعهد در ادبیات باشگاه تأسیسات وجود ندارد و این ادبیات رسانه ای است. ما هیچ وقت نگفتیم تعهد اما طبق آئین‌نامه انضباطی باشگاه یکسری توافقات است که باید هر دو طرف موافقت کنند و تا این لحظه نظری هم قبول کرده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

شمسایی اگر راست میگه خودش تعهد بده ۴۰ دقیقه بازی نکنه مشکل تیم گلا حل میشه !!شمسایی تا دید دو تا بازی راحت تو لیگ هست گفت نظری اخراج میشه !!!وگرنه جرات اخراج سلطان نظری رو نداره شمسایی پیرمرد!!!!

بی نام یکشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

آقای شمسایی شناسنامه فوتسال ایرانه حرفی نیست و ما افتخار میکنیم ولی واقعا اگه قراره این فوتسال با راه رفتن پیشرفت کنه همه اونایی که سنشان زیاده میتونند مثل آقای شمسایی راه برن و پول بگیرن ولی واقعا یه فوتسال از باشگاه های اروپا ببینن بی خیال بازی کردن میشن. فوقش تایم بازیشونو پایین میارن در بعضی وقتها بازیکنانی به بازی میآن که سن تیم از ۱۸۰ سال به بالا میره

اره جمعه , ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

ب شمسایی باید گفت جوان گرایی چی شد تو ک ی گلر خوب داشتی مصطفیایی هم ک بود دیگه نظری رو میخای چ کار