کد خبر : 97630
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1396 - 10:17
-

ماچادو: بازیکنانم حرفه ای نیستند/ گیتی پسند یکی از شانس های مسلم قهرمانی است/ هفته ای ۴ جلسه تمرین داریم!

ماچادو: بازیکنانم حرفه ای نیستند/ گیتی پسند یکی از شانس های مسلم قهرمانی است/ هفته ای ۴ جلسه تمرین داریم!

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق و

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد.

بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق و ددویچ سرمربی بانک به سراغ ری دنیل ماچادو گویماراس سرمربی پرتغالی تیم الظفره امارات بیروت رفتیم.

ری دنیل ماچادو گویماراس که تیمش در گروه یک مسابقات با تیم های تای سون نام (ویتنام)، وایس وایپرس (استرالیا)، اف‌سی ارم (قرقیزستان) همگروه است به سوالات خبرنگار ما اینگونه پاسخ داد:

photo_2017-07-16_22-41-13
شرایط تیم الظفره در آستانه شروع بازی های چگونه است؟
تیم ما قهرمان لیگ امارات شده و این اولین باری است که در جام باشگاه های آسیا شرکت می کند. بازیکنان من حرفه ای نیستند و هفته ای ۴ جلسه تمرین داریم ولی پیشرفت بسیاری خوبی داشتند و از شخصیتی که در بازی ها از خود نشان می دهند خوشحالم.
نظر شما در مورد گروهی که در آن قرار گرفته اید چیست؟
در گروه ما تیم محبوب و مورد علاقه تای سون نام ویتنام است. آنها در خانه بازی می کنند و از حمایت هواداران خود بهره می برند و پایه تیم آنها، تیم ملی ویتنام است. اف سی ارم قرقیزستان تیم بسیار با تجربه ای است که بازی را به خوبی کنترل می کنند و برای تک تک ثانیه های بازی برنامه دارند و همچون تیم ویتنامی شاکله تیم آنها نیز بازیکنان ملی پوش هستند. ویس وایپرز استرالیا یک تیم کاملا فیزیکی و قدرتمند است که تیم بسیار موفقی نیز در استرالیا می باشد. فکر می کنم رقابت در گروه ما بسیار سخت و نزدیک باشد و هر ۴ تیم شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی را دارا باشند.
شانس صعود کدام یک از تیم ها را بالا می دانید؟
همانطور که قبلا گفتم در گروه ما همه تیم ها تقریبا هم سطح هستند و فکر می کنم همه تیم ها شانس صعود دارند ولی تای سون نام شانس زیادی برای ایستادن در رده اول گروه را دارد.
در مورد دو بازبکن جدیدی که بخاطر جام باشگاه ها به تیم شما اضافه شدند بگویید.
ما با رافائل انمی که عضو تیم بنفیکا پرتغال و تیم ملی ژاپن است و در سال ۲۰۱۲ بهترین بازیکن آسیا شده بود، قرارداد بستیم. وی بازیکن جوانی است که ۲۴ سال بیشتر ندارد اما توانسته است که در زمینه های مختلف کیفیت تیم ما را افزایش دهد. بازیکن دومی هم که با ما قرارداد بسته، واسوورا است که در تیم نخجوان آذربایجان و همچنین تیم ملی این کشور بازی می کند؛ او اصالتی برزیلی دارد و در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا هم نمایش فوق العاده ای داشت. از اضافه شدن این دو بازیکن به جمع ما و همچنین نحوه عملکردشان بسیار خوشحالیم.
شانس کدام تیم ها را برای قهرمانی بیشتر می دانید؟
بنظر من این دوره از مسابقات دو تیم قدرتمند دارد. چونبوری تایلند و گیتی پسند ایران که هر دو تیم از بازیکنان فوق العاده ای سود می برند و تجربه بین المللی فوق العاده ای دارند.
هدفگذاری شما در این دوره از مسابقات چیست؟
جاه طلبی تیم من بسیار بالاست. تمرکز ما بازی به بازی است و الان برای بازی اولمان برابر نماینده استرالیا تمرکز کرده ایم و بعد از آن به نماینده قزاقستان فکر خواهیم کرد. ما باید بازی به بازی فکر کنیم و با اعتماد به نفس بالا و احترام زیاد برای رقبا پیش برویم.
در آخر نظر شما در مورد نماینده فوتسال ایران در این دوره از رقابت ها؟
همه گیتی پسند را به خوبی می شناسند. در واقع آنها ۷-۸ تا از بهترین بازیکنان ایران را در ترکیب خود دارند و همچنین یک بازیکن برزیلی خوب بنام ویتور هوگو را به جمع خود اضافه کرده اند. همانطور که قبلا گفتم یکی از شانس های مسلم قهرمانی جام باشگاه ها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.