کد خبر : 97629
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 14:55
-

افضلی: بازهم بازیکن ایرانی جذب خواهیم کرد/ می خواهیم از گروهمان صعود کنیم/ بازیکنانم، مبتدی اما باهوشند!

افضلی: بازهم بازیکن ایرانی جذب خواهیم کرد/ می خواهیم از گروهمان صعود کنیم/ بازیکنانم، مبتدی اما باهوشند!

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق،‌ ددویچ

پایگاه خبری فوتسال ایران در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق،‌ ددویچ سرمربی بانک بیروت و ماچادو سرمربی الظفره امارات به سراغ حسین افضلی سرمربی ایرانی تیم دیسی اینوست تاجیکستان رفته ایم.

افضلی سرمربی ایرانی تیم دیسی اینوست تاجیکستان در گروه دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های نفت الوسط (عراق)، الریان (قطر) و اف سی واموس (اندونزی) همگروه است. گروه B به نوعی تنها گروهی است که همه تیم ها از بازیکن ایرانی در جمع خود بهره مند هستند.

حسین افضلی در مورد شرایط آماده سازی تیمش برای مسابقات جام باشگاه های آسیا به fut5al  گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باهوشی است که در طول این مدت روی نکات تاکتیکی و تیمی کارهای خوبی انجام داده ایم و با اضافه شدن امین نصرالله و مورنو برزیلی شرایطمان بهتر شد. تیم ما جوان و کم تجربه است و نیاز به کار بیشتر دارد که متاسفانه زمان بسیار کمی برای آمادسازی تیم داشته ایم. در ۴۵ روز گذشته که کار آمادسازی تیم را شروع کرده ایم چند بازیکن خود را بخاطر شرکت در مسابقات زیر ۲۰ سال همراه تیم ملی تاجیکستان درتایلند در اختیار نداشتیم. امیدواریم در مسابقات آسیایی نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
وی در مورد اضافه شدن امین نصرالله و مورنو به جمع شاگردانش عنوان کرد: تیم ما در راس، عقب گیر و فلنک نیاز به بازیکن داشت. بعد از صحبت هایی که با مدیر عامل باشگاه داشتیم با امین نصرالله که دو سال پیش سابقه حضور در لیگ تاجیکستان را داشت و عضو تیم  ملی فوتسال ایران و باشگاه آذرخش است و همچنین مورنو که سابقه بازی در لیگ ایران،برزیل و روسیه را در کارنامه دارد، توافق کردیم تا در این دوره از رقابت ها بتوانند در کنار بازیکنان جوان تیم که بزرگترین آنها ۲۲ ساله است به نماینده تاجیکستان کمک کنند.
سرمربی تیم دیسی اینوست تاجیکستان در مورد شانس صعود تیمش از گروه اظهار کرد: صعود به مرحله بعدی کار بسیار سختی است چون اکثر تیم های حاضر در این مسابقات قدرتمند و سابقه چندین قهرمانی در آسیا و لیگ خودشان را در کارنامه دارند. تیم هایی مانند نفت عراق و الریان قطر که سابقه حضور در فینال جام باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه دارند ولی ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا یکی از دو تیم صعود کننده از گروه باشیم.
افضلی در مورد مدت قراردادش با تیم دیسی اینوست به خبرنگار ما بیان کرد: من تا پایان سال ۲۰۱۷ با این تیم قرارداد دارم و بعد از جام باشگاه های آسیا هدایت این تیم را در لیگ به عهده خواهم داشت.
افضلی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد اضافه کردن بازیکن ایرانی به جمع شاگردانش را دارد یا نه گفت: با توجه به اینکه بعد از جام باشگاه ها نصرالله و مورنو از جمع ما جدا خواهند شد، در پست های مهم نیاز به جذب بازیکن داریم. مذاکراتی که با مدیرعامل باشگاه داشتم در این مورد صحبت هایی انجام داده ایم و بعد از جام باشگاه ها با بازیکنانی که شرایط حضور در لیگ تاجیکستان را از لحاظ کیفی و مالی داشته باشند، وارد مذاکره می شویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم تاجیکستان در اول راه فوتسال خود قرار دارد و نمی توان بازیکنان تاجیکی را با سایر بازیکنان تیم ها مقایسه کرد و کارهای مبتدی و ابتدایی فوتسال را تازه در این کشور یاد می گیرند. طی این دو ماه حضور در تاجیکستان پیشرفت فوق العاده ای داشتم. بازیکنانم، بسیار باهوش هستند و مطمئناً حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. طرفداران ما معتقد هستند که در سبک بازی این تیم طی دو ماه گذشته انقلاب شده است. امیدوارم در نهایت بتوانیم کمکی به تیم دیسی اینوست و در نهایت تیم ملی تاجیکستان کرده باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

تیم فوتسال فولاد ماهان رو با اون همه ملی پوش نابود کردی حالا داری از تحول !!!!! حرف میزنی؟؟!!! برای همین تو لیگ ۲ هم بهت تیم نمیدن توی ایران!!!