کد خبر : 97760
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 10:40
دسته‌بندی نشده
-

برگزاری نشت هماهنگی برای میزبانی مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا

برگزاری نشت هماهنگی برای میزبانی مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا
نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نشست هماهنگی مسئولین فدراسیون و استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

رقابتهای مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی تبریز از ۲۳ مهر ماه با حضور تیم های ایران، ازبکستان، نپال، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان برگزار می شود.
در این نشست مسئولین فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات، روند آماده سازی و اسکان تیم ها و مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازدید از امکانات مجموعه پور شریفی، موارد مربود به امور پزشکی، IT، رسانه ای به بحث و گفتگو پرداخته و مقرر شد تا ستادی در تبریز تشکیل و اقدامات لازم در خصوص برگزاری مسابقات صورت گیرد.
همچنین با توجه به بازدید که عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از تبریز داشت، مواردی که تا پیش از حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید صورت بگیرد و نواقصی که باید رفع شود را مطرح کرد.
گفتنی است؛ مرحله مقدماتی قهرمانی فوتسال با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال،اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ، هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، محمدرضا ساکت، سرپرست دبیر کلی، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، آرش جابری، دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، کافی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز و مسئولین کمیته های فوتسال، اداری و تشریفات، حراست، پزشکی، روابط عمومی، داوری، بین الملل و IT در این نشست حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.