کد خبر : 97852
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 19:58
-

توقف حفاری در ساوه در روز هت تریک طالبی/ مقاومت قرچک شگفتی‌ساز شد/ رویش ۱۰گل در بازی تاسیسات و البرز

توقف حفاری در ساوه در روز هت تریک طالبی/ مقاومت قرچک شگفتی‌ساز شد/ رویش ۱۰گل در بازی تاسیسات و البرز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز دوم هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال شش بازی به انجام رسید و نتایج جالبی نیز در این هفته رقم خورد که از جمله آن‌ها بازی جذاب و تساوی حفاری و شهرداری ساوه در ساوه بود. در ساوه تیم شهرداری ساوه موفق به ارائه یک فوتسال روان شد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز دوم هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال شش بازی به انجام رسید و نتایج جالبی نیز در این هفته رقم خورد که از جمله آن‌ها بازی جذاب و تساوی حفاری و شهرداری ساوه در ساوه بود.

در ساوه تیم شهرداری ساوه موفق به ارائه یک فوتسال روان شد و توانست در اوج تغییر و تحولات فنی خود تیم قدرتمند اهوازی‌ها را متوقف کند. در این بازی برای اهوازی‌ها شهاب طالبی هت‌تریک کرد اما گلزنی مهرداد کریمی (۲گل) و جامع این بازی را به تساوی کشاند.

اما در سالن هندبال تهران نیز تماشاگران یک بازی زیبا میان تاسیسات دریایی و مقاومت البرز را نظاره‌گر بودند. در این بازی نیز شاگردان وحید شمسایی با در اختیار گرفتن نبض بازی توانستند سه امتیازی ارزشمند را از آن خود کنند هر چند که اصرار به پاورپلی در دقایق پایانی کار را برای این تیم به شدت سخت کرده بود. در این دیدار برای تاسیسات مسلم اولادقباد، مجید حاجی بنده، مهدی جاوید(۲گل)، مجیدرییسی و شمسایی و برای مقاومت البرز ابراهیم مسعودی، رسولی، رستمی و براتی گلزنی کردند.

در قم آتلیه موفق شد به یک پیروزی دلچسب برابر مشهدی‌ها دست پیدا کند و پس از مدتها تماشاگران قمی را در لیگ‌برتر در سالن حیدریان قم خوشحال به خانه بفرستد. آتلیه با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خبیری را شکست داد تا به خود برای ادامه لیگ تکانی دهد. در این بازی برای آتلیه، میثم ایلانلو، ناصر اطمینان و سعید قلندری(۲گل) و برای فرش‌آرا، موسی حسن‌دوست و سروش احمدنیا گلزنی کردند.

در دیدار تیم‌های مقاومت قرچک و مس سنگون، قرچکی‌ها موفق به پیروزی و خلق شگفتی شدند و تیم پرمهره مس سنگون را با نتیجه ۵ بر۲ شکست داد تا شگفتی ساز شماره یک این هفته لقب گیرد. در این بازی برای مقاومت، حمید پورجاوید، امین مجیدی‌پور، محمدگراوند، محمد نجف زندی و مصطفی نعمت‌وند و برای مس سنگون عسگری و حمید احمدی موفق به گلزنی شدند.

در بازی پارسیان و ارژن شیراز، شهر قدسی‌ها موفق شدند به پیروزی سه بر یک دست پیدا کنند و شیرازی‌ها را در ادامه نتایج نه چندان جالب خود همراهی کنند. برای پارسیان شهر قدس فرهاد عزیزی، مهرداد بابایی و وحید احسانی‌منش و برای ارژن فارس سید مصطفی فخری موفق به زدن گل شدند.

در بندرعباس آذرخش با نتیجه ۲ بر یک برابر هیات فوتبال قم موفق به پیروزی شد و سه امتیازی را در واپسین دقایق بازی بدست آورد تا با امید به روزهای آینده، با نتایج تلخ خود خداحافظی کند. در این بازی برای آذرخش میثم خیام و میثم برمشوری و برای هیات فوتبال علی عباسی گلزنی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

با تبریک ب بازی جوانمردانه و بدون حاشیه تیم جوان قم ….. ولی انصافا برد حق بچه های آذرخش بود دمشون گرم ، خداقوت??????

Funa چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۰۵

جالبه ساوه ای هایی که بخاطر تعویض کادر مربی گری فریاد سرداده بودند ساکت هستند.