کد خبر : 97783
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 14:53
-

روزپیکر: بخواهیم از حق خود دفاع کنیم محروم می‌شویم!

روزپیکر: بخواهیم از حق خود دفاع کنیم محروم می‌شویم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم فوتسال آذرخش بندر عباس گفت: در کجای قانون آمده کسی را بدون احضار و بدون اسناد و به صورت یک طرفه محکوم می‌کنند؟! عباس روزپیکر درخصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر بازنده شدن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل فرش آرای مشهد گفت: واقعا من نمی‌دانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم فوتسال آذرخش بندر عباس گفت: در کجای قانون آمده کسی را بدون احضار و بدون اسناد و به صورت یک طرفه محکوم می‌کنند؟!
عباس روزپیکر درخصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر بازنده شدن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل فرش آرای مشهد گفت: واقعا من نمی‌دانم چه بگویم! اگر هم بخواهم حرفی بزنم و از حق تیم و مردم شهر بندرعباس دفاع کنم طبق قانونی که در کمیته انضباطی تصویب شده است محروم می‌شوم؛ پس بهتر است سکوت کنم،حرفی نزنم.

وی در ادامه گفت: در کجای قانون آمده کسی که بخواهد از حق خود دفاع کند بدون حضورش و اسناد مدارک و به صورت کاملا یک طرفه باید محکوم شود. که کمیته انضباطی چنین تصمیمی می‌گیرد.

سرمربی آذرخش بندرعباس گفت: سال قبل هم چنین مشکلی داشتیم؛ دو نفر از تماشاگران ما علیه داور مسابقه در سالن حرف‌هایی زدند و کمیته انضباطی باشگاه را جریمه کرد. تماشاگر دوست دارد حرف بزند، به باشگاه چه ارتباطی دارد که ما باید جریمه شویم!

وی در پایان همچنین در مورد مشکلات باشگاه آذرخش گفت: همانطور که می دانید ما از شروع لیگ مشکلات فراوانی داشتیم که خدا را شکر در حال حاضر مشکلات تا حدودی برطرف شده و از امروز با قدرت و با حمایت تماشاگران خود در لیگ برتر شرکت می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.