کد خبر : 97772
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 11:26
-

مظفر:عیار تیم در دیدار با تایلند و میانمار مشخص می شود

مظفر:عیار تیم در دیدار با تایلند و میانمار مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است برگزاری دیدار تدارکاتی با تایلند ومیانمار باعث خواهد شد تا عیار تیم مشخص شود. شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تا تیم ملی فوتسال از یک تا نهم مرداد ماه در کشور تایلند اردوی آماده سازی برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است برگزاری دیدار تدارکاتی با تایلند ومیانمار باعث خواهد شد تا عیار تیم مشخص شود.

شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار است تا تیم ملی فوتسال از یک تا نهم مرداد ماه در کشور تایلند اردوی آماده سازی برگزار کند. در ایناردوی آماده سازی علاوه بر انجام تمرینات تکنیکی وتاکتیکی دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال تایلند و یک دیدار با تیم ملی فوتسال میانمار برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در تاریخی که تیم ملی در تایلند به سر می برد، تیم ملی میانمار نیز اردوی تدارکاتی دارد. بر همین اساس بهترین فرصت بود تا ملی پوشان را به تایلند اعزام کرده تا علاوه بر انجام تمرینات، سه بازی دوستانه برگزار کنند و در نهایت عیار تیم مشخص شود. بازیکنان احتیاج فراوانی به بازی تدارکاتی دارند که خوشبختانه با حمایت مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان این اتفاق رخ داد.
مظفر ادامه داد: ما نیاز به برگزاری بازی تدارکاتی با کیفیت فنی بالا داریم تا به طور جدی بازیکنان محک بخورند.از آنجایی که رقیبان ما از شرق آسیا هستند انجام مسابقه با تیم های تایلند، ویتنام و ژاپن بسیار تاثیر گذار است. انجام مسابقه دوستانه باعث می شود تا در شناخت ضعف و قوت تیم اطلاعات دقیق تری داشته باشیم . ضمن اینکه ملی پوشان پس از انجان بازی با تیم های سرعتی و قوی مانند میانمار و تایلند، تجربه خوبی کسب می کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: در کمپ تیمهای ملی تاینلد مستقر خواهیم شد و سه بازی تدارکاتی (۲ بازی با تایلند و یک بازی با میانمار) برگزار می کنیم. بر همین اساس ۲۸ تیر ماه ملی پوشان وارد اردو شده و اگر طبق بر نامه پیش برویم، یکم مرداد ماه تهران را به مقصد تایلند ترک خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.