کد خبر : 97962
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 9:44
-

بی‌غم: این داور همیشه برای تیم‌های تبریزی اشتباه قضاوت کرده است/ با ۵ اخراج در فوتسال رکورد زد!

بی‌غم: این داور همیشه برای تیم‌های تبریزی اشتباه قضاوت کرده است/ با ۵ اخراج در فوتسال رکورد زد!
سرمربی مس بعد از شکست تیمش در قرچک گفت: ناظر این مسابقه بهمن غفاری اگر واقعاً ایشان قضاوت امروز این داور را تأیید کرد من واقعاً از فوتسال خداحافظی می‌کنم. امروز به طور کل بازی در دست داور نبود و واقعاً برای داوری که در جام‌جهانی سوت زده این موضوع بعید است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم بعد از شکست تیم فوتسال مس سونگون مقابل مقاومت قرچک که منجر به نتیجه ۵ بر ۲ به سود مقاومت شد، گفت:‌ امروز بازی خوبی شاهد بودیم و تماشاگران فهیم و خوب قرچک فقط تیم خود را حمایت کردند و جا دارد این پیروزی را به مردم خوب قرچک تبریک گفت.

وی در ادامه گفت: یک مثالی بعد از شکست هر بازی وجود دارد می‌گویند امروز روز خوبی برای بازیکن یا مربی یا تیم نبود. ولی من در اینجا به صراحت می‌گویم امروز روز خوبی برای داور این مسابقه نبوده و من در این مدت مربیگری و بازیکنی تاکنون ندیده‌ام در دقیقه اول بازی سرمربی یک تیم را اخراج کنند.

سرمربی تیم مس سونگون گفت:‌ امروز واقعاً روز خوبی برای عرض‌پیما داور این مسابقه نبوده است ۵ اخراجی واقعاً‌ در یک بازی فوتسال رکوردی است که امروز از سوی این داور زده شد.

بی‌غم گفت:‌ من باخت خودم را توجیه نمی‌کنم اما این موضوع را خوب می‌دانم که اشتباه داوری در این دیدار باعث باخت ما شد.

وی گفت: ناظر این مسابقه بهمن غفاری اگر واقعاً ایشان قضاوت امروز این داور را تأیید کرد من واقعاً از فوتسال خداحافظی می‌کنم. امروز به طور کل بازی در دست داور نبود و واقعاً برای داوری که در جام جهانی سوت زده این موضوع بعید است.

سرمربی تیم مس سونگون در آخر گفت: من واقعاً نمی‌توانم بگویم این موضوع عمدی بوده یا غیر عمدی، اما این داور همیشه برای تیم‌های تبریزی اشتباه قضاوت کرده است. تیم مقاومت امروز از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد و ۵ گل به ثمر رساند و ما هم از ۱۲ – ۱۳ توپی که روی دروازه مقاومت بردیم خوب استفاده نکردیم و حتی پنالتی مستقیم را گل نکردیم. به هرحال بازی فوتسال است و بردوباخت دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

یک کلمه وجود داشته باش بگو باختم
حالا دقیقه یک اخراج مربی و نمیدونم ده تا اخراج کرده و اینا بهانه هست
تیم شما تو بازی های قبلی هم خوب بازی نمیکرد آقای بی غم فقط نتیجه رو گرفته بودین تو خود بازی ها تون همش سرد و بی روح هست تیم تون
از این باخت ها هم زیاد میدین شمایی که مس رو کردید خونه خاله هر چی مشهدی بنجول هست قالب کردید تو تیم اونوقت حامد حسین زاده و رامین رستمیان رو نخواستید در حالی که جنازه این دو تا به خیلی از بازیکنان تون می ارزه
تاسف برای شما و آدم هایی مثل کافی

نام ... چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

فوتسالی این تیم به فنا رفته چون بازیکن درجه چندم رو آوردن تیم قرارداد بستند با نظر سرمربی مشهدی نصف و نصف تقسیم میکنن جای برای بازیکن بومی وجود نداره چون از اونا نمیشه دریافت بالاخره سرمربی با قیمت خیلی پایین قرار داد بسته باید جبران بکند