کد خبر : 98067
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 15:54
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: پیشرفت فرش آرا مشهود است/ حقمان باخت نبود/ به زودی اوج می گیریم

خبیری: پیشرفت فرش آرا مشهود است/ حقمان باخت نبود/ به زودی اوج می گیریم
سرمربی فرش آرا گفت: همه ما روزهای سخت تر از این رت هم دیدیم و مطمئنم که با تلاش و همدلی مجموعه فرش آرا از این شرایط خودمان را خارج کرده و به روزهای اوج خود و بالای جدول برخواهیم گشت.

محسن خبیری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در رابطه با بازی آتلیه قم، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی از جانب هر دو تیم شاهد بودیم. تیم ما بسیار خوب بازی را در دست گرفته بود و تیم آتلیه در دفاع و ضدحمله خوب عمل کرد. در روزی که تماشاگران زیادی هم در سالن بودند، همه آن ها از دیدن بازی لذت بردند.

وی افزود: از نحوه بازی و تلاش بازیکنانم راضی هستم چرا که خیلی خوب کارهای تاکتیکی و تغییرات در لحظات بازی را انجام دادند و فقط در ضربات آخر و تصمیم گیری ها باید بیشتر کار کنیم. پیشرفت در نحوه بازی، دیروز نسبت به بازی های قبل مشهود بود. جا دارد از بازیکن های خودم که دیروز زحمات خودشان را کشیدند تشکر کنم. همه ما روزهای سخت تر از این رت هم دیدیم و مطمئنم که با تلاش و همدلی مجموعه فرش آرا از این شرایط خودمان را خارج کرده و به روزهای اوج خود و بالای جدول برخواهیم گشت.

سرمربی فرش آرا تاکید کرد: با احترام به تیم آتلیه، حق ما اصلا باخت نبود. فقط بازیکنان آتلیه از غفلت و عدم تمرکز ما در لحظاتی از بازی استفاده کردند و به گل رسیدند. بنده به مجموعه آتلیه تبریک می گویم.

خبیری در پاسخ به این پرسش که عملکرد داوران چطور بود، بیان کرد: در رابطه با داوری نظری ندارم و در جایگاهی نیستم که بخوام نقد کنم. فقط درجریان بازی چندین مورد که ما عقب بودیم، داور وقت نگه دار، زمانی که توپ بیرون می رفت وقت را نگه نداشت. آقای تقوی نیز متوجه شد و به نماینده فدراسیون اعلام کرد. درمجموع داوران هم زحمت خودشان را کشیدند و در نتیجه هیچ تاثیری نداشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

بابا بیخیال

نام ... چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

مواظب باش زیادی اوج نگیری. حیف این تیم دست شما

نام ... چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

نمیخوای دیگه از رکوردات بگی هههه ماشالله فقط حرف زدن و از مربیگری بلدی تو برو همون لیگ یک زیادیتم هس