کد خبر : 98001
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 14:57
-

عراقی زاده: دیدی که در آسیا روی ایران و گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست

عراقی زاده: دیدی که در آسیا روی ایران و گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا گفت: دیشب جلسه مدیران باشگاه‌ها برای هماهنگی و انتخاب رنگ لباس تیم‌ها برگزار شد که بر این اساس قرار شد ما در بازی اول پیراهن قرمز و در بازی دوم پیراهن سفید بپوشیم. امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا گفت: دیشب جلسه مدیران باشگاه‌ها برای هماهنگی و انتخاب رنگ لباس تیم‌ها برگزار شد که بر این اساس قرار شد ما در بازی اول پیراهن قرمز و در بازی دوم پیراهن سفید بپوشیم. امروز هم با حضور علی کفاشیان که ریاست فوتسال آسیا را برعهده دارد، جلسه‌ای برگزار شد و کفاشیان در این جلسه عنوان کرد که فوتسال در آسیا روزبه‌روز در حال پیشرفت است و ابراز امیدواری نمود که هر تیمی که حقش است، قهرمان آسیا شود. سپس مدیران باشگاه خودشان را معرفی کردند و قوانین مسابقات اعلام شد. بعد از آن هم کنفرانس خبری مربیان و جلسه پزشکان تیم‌ها انجام شد.

وی در خصوص اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات تیم گیتی‌پسند اصفهان را فینالیست این مسابقات می‌دانند، اظهار داشت: به هر حال دیدی که در آسیا روی فوتسال ایران و به خصوص باشگاه گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست، اما ما نباید در باد این تعریف‌ها بخوابیم. برخی تعریف‌ها مثل سم است و ما باید پادزهر این سم را داشته‌ باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.