کد خبر : 97914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 0:50
-

عملکرد ضعیف داور در حضور پدر/ شمسایی زیر ذره بین مدرسان/ درخشش سیفان در روز سکونشینی نظری+ عکس ها

عملکرد ضعیف داور در حضور پدر/ شمسایی زیر ذره بین مدرسان/ درخشش سیفان در روز سکونشینی نظری+ عکس ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تهران، دیدار دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز سه شنبه از ساعت ۱۸ در حالی آغاز شد که این مسابقه در حضور هزار تماشاگر به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می شد. گزارش بازی: از همان دقایق ابتدایی شاهد حملات پر دامنه تیم تاسیسات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تهران، دیدار دو تیم تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز سه شنبه از ساعت ۱۸ در حالی آغاز شد که این مسابقه در حضور هزار تماشاگر به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می شد.

IMG_20170719_003403
گزارش بازی:

از همان دقایق ابتدایی شاهد حملات پر دامنه تیم تاسیسات بودیم تا این که بعد از گذشت سه دقیقه از بازی گل اول تاسیسات از روی یک حرکت تمرین شده توسط مسلم اولاد قباد به ثمر رسید. بلافاصله مجید حاجی بنده در موقعیتی تک به تک دروازه خالی مقاومتی ها را گشود.

IMG_20170719_003417

باز هم این تاسیساتی ها بودند که به گل رسیدند و این بار مهدی جاوید در نقش گل زن ظاهر شد. بعد از گذشت ۱۰ دقیقه از نیمه اول مقاومتی ها یکی از گل ها را توسط ابراهیم مسعودی جبران کردند. باز هم تاسیساتی ها توسط مجید رییسی اختلاف را به سه گل رساندند. در هشت صدم ثانیه مانده به پایان نیمه اول گل دوم مقاومت توسط امیرحسین رسولی به ثمر رسید تا نیمه اول چهار بر دو با پیروزی شاگردان شمسایی به پایان رسد.

13960427002305636360147482945123_79605_PhotoT
با شروع نیمه دوم این بار وحید شمسایی از یک توپ برگشتی گل دوم تاسیسات را به ثمر رساند. گل ششم تاسیسات بر روی حرکت زیبای مهدی جاوید و شوت زیبای او به ثمر رسید تا شاهد اختلاف چهار گله بین دو تیم باشیم. بعد از گل ششم تاسیسات، مقاومتی ها رو به سیستم پاور پلی آوردند و با استفاده از این روش توانستند دو گل دیگر توسط رستمی و براتی به ثمر برسانند ولی این چهار گل مانع شکست آنها نشد و تاسیساتی ها سومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفتند.

13960427002305636360147502011349_37847_PhotoT
حاشیه ها:

استقبال خوبی از سوی تماشاگران این بازی به عمل آمده بود.
ناصر صالح، علی صانعی، شهاب سفال منش، امیر شمسایی و قاسم عارفیان که از مربیان با تجربه و مدرسان مطرح فوتسال ایران هستند از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.
همچنین مصطفی نظری که به علت مسائل انضباطی در هفته گذشته در تمرینات شرکت نکرده بود در کنار افشین دبیری بر روی سکوها دیده می شد.
در یکی از صحنه ها پای بازیکن خودی مقاومت با مرتضی فراهانی دروازه بان مقاومت برخورد کرد که منجر به شکستگی بینی او شد. همچنین در یکی دیگر از صحنه ها علیرضا وفایی از ناحیه مچ پا آسیب دید که با برانکارد از زمین به بیرون انتقال یافت.
روی صحنه گل دوم مقاومتی ها معتقد بودند که قبل از گل روی بازیکن این تیم خطا شده است و به شدت به وحید سلیمانی داور دوم بازی اعتراض کردند. سلیمانی در حالی عملکرد ضعیفی در قضاوت این بازی داشت که پدرش(کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ) شاهد عملکرد ضعیف او بود.

اسماعیل کمربسته پس از یک نیم فصل دوری از امر قضاوت، عملکرد خوبی از خود نشان داد.
پس از پایان بازی حلاجی و شمسایی خوش و بش بسیار گرمی با افشین دبیری داشتند.
وحید سیفان با هر واکنشی که در چارچوب تاسیسات داشت، به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در سالن قرار می گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.