کد خبر : 98007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1396 - 16:55
-

فلاح زاده: آرزویم حضور گیتی پسند و واموس در فینال است/ شاید در اندونزی بمانم/ فوتسال ایران را در آسیا می پرستند

فلاح زاده: آرزویم حضور گیتی پسند و واموس در فینال است/ شاید در اندونزی بمانم/ فوتسال ایران را در آسیا می پرستند

پایگاه خبری فوتسال ایران قبل از شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق،‌ ددویچ سرمربی بانک بیروت

پایگاه خبری فوتسال ایران قبل از شروع مسابقات جام باشگاه های آسیا با سرمربیان تیم های حاضر در این رقابت ها به گفت و گو پرداخته و درباره آخرین وضعیت تیمشان می پرسد. بعد از مصاحبه با بارس سوریلها سرمربی برزیلی شنژن چین، هیثم عباس بعیوی سرمربی تیم نفت الوسط عراق،‌ ددویچ سرمربی بانک بیروت و ماچادو سرمربی الظفره امارات و حسین افضلی سرمربی ایرانی تیم دیسی اینوست تاجیکستان این بار به سراغ رضا فلاح زاده سرمربی ایرانی تیم واموس اندونزی رفته ایم.

فلاح که تیمش در گروه دوم مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های نفت الوسط (عراق)، الریان (قطر)، دیسی اینوست ( تاجیکستان) همگروه است در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد:
پایگاه خبری فوتسال ایران: شرایط تیم واموس چند روز مانده به شروع مسابقات جام باشگاه ها چگونه است؟
تیم ما برای آماده سازی جام باشگاه ها چهار هفته تمرین داشته که واقعا فرصت کمی است ولی تمرین های خوب و منظمی داشتیم و عملکرد بازیکنان در تمرین راضی کننده بود. از طرفی با توجه به تعطیلی لیگ اندونزی، ما موفق به برگزاری بازی دوستانه نشدیم و از نقاط ضعف و قوت خودمان در شرایط بازی آگاه نیستیم اما امروز با تیم گیتی پسند بازی می کنیم و این بازی کمک زیادی به ما خواهد کرد.
پایگاه خبری فوتسال ایران: بنظرتان در مورد گروه دوم مسابقات که تیم شما در آن حضور دارد، چیست؟
نایب قهرمان فصل گذشته جام باشگاه ها (نفت الوسط عراق) که دو بازیکن ملی پوش ایرانی در اختیار دارد، تیم الریان قطر که اکثرا از بازیکنان غیر قطری استفاده می کند و دیسی اینوست که سرمربی ایرانی آقای افضلی سکان هدایت آن را برعهده دارد و امین نصراله بازیکن ایرانی و مورنو برزیلی که سابقه حضور در ایران را دارند عضو این تیم هستند که مطمئن هستم حضور سرمربی ایرانی باعث تغییرات زیادی در این تیم شده است. هر چهار تیم گروه ما قدرتمند هستند و این باعث می شود رقابت نزدیکی بین همه تیم ها باشد و هر ۴ تیم شانس صعود به دور بعدی مسابقات را دارند. گروه B مسابقات تنها گروهی است که در همه تیم ها ایرانی ها حضور دارند و جایی که در فوتسال ایرانی ها حضور دارند مطمئنا قدرت و کیفیت را با خود به تیم می آورند.
پایگاه خبری فوتسال ایران: آقای فلاح قرارداد شما با تیم اندونزی تا چه زمانی است؟
قرارداد من تا پایان جام باشگاه های آسیا می باشد ولی سه روز پیش قرارداد فصل بعد را آماده امضا کرده اند که روی دو مورد با باشگاه به توافق نهایی نرسیده ایم، در صورت توافق به امید خدا قراردادم را نهایی می کنم و فصل آینده نیز در خدمت این تیم خواهم بود و در صورت عدم توافق برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و دوباره به ایران بر می گردم. ولی مهم تر از بحث قرارداد برای من عملکرد تیم در جام باشگاه های آسیا است و دوست ندارم در آستانه این رقابت ها تمرکزم را بخاطر موضوعات دیگر بهم بریزم و سعی می کنم با تمام تمرکز بتوانم به تیم واموس در این رقابت ها کمک کنم.
پایگاه خبری فوتسال ایران: هدف گذاری باشگاه واموس در این دوره از رقابت های جام باشگاه ها ؟
تیم واموس اولین سالی است که قهرمانی اندونزی را کسب کرده و در مسابقات آسیایی شرکت می کند و کسب تجربه هدف باشگاه در این دوره از مسابقات بود. ولی با تمرینات و عملکرد بازیکنانم برای صعود به دور بعدی مسابقات بسیار خوشبینم و مطمئن باشید حریف دست و پا بسته ای برای حریفانمان نخواهیم بود و در نهایت حق هر کسی که باشد با لطف خدا می تواند به مرحله بعدی صعود کند. با وجود بازیکنانی همچون علی عابدین که نقش پرنگی در قهرمانی این تیم در لیگ داشت و همچنین ملی پوش هلندی تیم و چند بازیکن ملی پوش اندونزیایی ما نیز به صعود امیدواریم.
پایگاه خبری فوتسال ایران: شرایط نماینده ایران در این دوره از مسابقات را چطور ارزیابی می کنید؟
در مصاحبه هایی که مربیان تیم های دیگر داشته اند همه شانس قهرمانی گیتی پسند در این دوره از بازی ها را بیشتر می دانند که من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و آرزوی قلبی من موفقیت این تیم است. این مصاحبه ها یک فشار روانی روی بازیکنان و کادرفنی گیتی پسند وارد می کند و ما نباید گیتی را از پیش برنده بازی ها بدانیم چون همه تیم های حاضر در جام باشگاه ها جلوی گیتی پسند انگیزه و برنامه خاصی دارند. آرزوی من حضور گیتی و واموس در فینال است.
پایگاه خبری فوتسال ایران: و حرف پایانی؟
حضور من در کشور اندونزی باعث شد تا با تمام وجودم ببینم که در کشورهای آسیایی فوتسال ایران را واقعا می پرستند و احترام خاصی به بازیکنان و مربیان ایرانی قائل هستند و این اتفاق در سایه تلاش کادر فنی تیم های ملی و باشگاهی ایران بوده که همیشه در فوتسال آسیا پادشاهی کرده است که از این فرصت استفاده کرده و از تمام مربیان و بازیکنانی که در این عرصه تلاش کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

این بهترینهای هفته رو ازکجا میارید چطور شهاب طالبی ازحفاری که با ۳ گل از باخت تیمش جلوگیری کرد توشون نیست کلا سلیقه ای عمل میکنید و با حفاری هم که خداروشکر مشکل دارید