کد خبر : 98205
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396 - 13:07
-

افضل: خوشحالم در بازی تدارکاتی باختیم/ در ویتنام مشکل تغذیه داریم

افضل: خوشحالم در بازی تدارکاتی باختیم/ در ویتنام مشکل تغذیه داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیش از بازی فردا (شنبه) مقابل شنژن چین در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم و همه بازیکنان خوب است و ما چهارشنبه هم یک بازی تدارکاتی خوب مقابل واموس اندونزی برگزار کردیم. بازیکنان به خاطر شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیش از بازی فردا (شنبه) مقابل شنژن چین در جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم و همه بازیکنان خوب است و ما چهارشنبه هم یک بازی تدارکاتی خوب مقابل واموس اندونزی برگزار کردیم. بازیکنان به خاطر شرایط آب و هوایی و چکه کردن باران از سقف سالن کمی با ترس بازی می‌کردند، اما طرف مقابل حریف بسیار با انگیزه و پر تلاش بود، چون با تیم مدعی گیتی پسند اصفهان بازی می‌کرد.

او افزود: با وجود این که موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک باختیم، اما معتقدم که این باخت برای تیم ما خوب بود، چون باعث شد بازیکنانم هیچ تیمی را از قبل بازنده ندانند. من از این باخت خوشحال هستم و به هیچ وجه جای نگرانی نیست.

سرمربی تیم‌ ‌فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی با شنژن چین نیز، بیان‌ کرد: ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم و فعلا به تفاضل گل فکر نمی‌کنیم. اگر مقابل شنژن و نماینده ژاپن به برتری برسیم به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد. این دو تیم دیروز اولین بازی خودشان را انجام دادند و ما از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودیم. هم شنژن و هم شریکر اوزاکا خوب بازی کردند، اما تیمی که حرفه‌ای‌تر عمل  کند، پیروز بازی خواهد بود. در این بازی هم ژاپن با توجه به این که تجربه زیادی در جام باشگاه‌های آسیا دارد، حرفه‌یی‌تر عمل کرد و به پیروزی رسید.

افضل تاکید کرد: ما هم به دنبال این هستیم تا سه امتیاز این بازی را از شنژن چین بگیریم و اگر مقابل این تیم به برتری برسیم جلوی شریکر اوزاکا راحت‌تر بازی می‌کنیم.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان به لحاظ تغذیه با مشکل خاصی روبه‌رو هستند؟ به ایسنا، گفت‌: تنها مشکل ما در ویتنام تغذیه بازیکنان است. با این حال باشگاه گیتی پسند تمهیدات لازم را اندیشیده بود و غذای آماده از ایران آورده است. بنابراین هر وقت کیفیت غذا در این جا خوب نباشد از کنسروها استفاده می‌کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی جنتی جمعه , ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

آقای علی افضل بیخود آسمون و ریسمون نکن و بهانه نیار. بهترین تیم چند سال اخیر را راهی ویتنام کردیم که با جام قهرمانی برگرده…

نام... پنجشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

یک سری ادم بی فکر منتظر هستند که اقای افضل مصاحبه بکنه و بیاند یک سری حرف های بی ربط بزنند