کد خبر : 98237
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396 - 18:04
-

درخشش خیره کننده «قدرت» فوتسال ایران در نفت عراق/ شکست شاگردان افضلی در دیسی+ ویدئو

درخشش خیره کننده «قدرت» فوتسال ایران در نفت عراق/ شکست شاگردان افضلی در دیسی+ ویدئو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین بازی روز سوم، دو بازیکن ایرانی خوش درخشیدند و قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش تیم نفت الوسط عراق در پیروزی پرگل تیمشان مقابل دیسی اینوست تاجیکستان نقش بسزایی ایفا کردند. نفت در این بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید. قدرت بهادری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین بازی روز سوم، دو بازیکن ایرانی خوش درخشیدند و قدرت بهادری و فرهاد توکلی دو ملی پوش تیم نفت الوسط عراق در پیروزی پرگل تیمشان مقابل دیسی اینوست تاجیکستان نقش بسزایی ایفا کردند.

نفت در این بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید. قدرت بهادری در نیمه اول بازی، هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند. این ملی پوش فوتسال ایران در نیمه دوم هم یک گل وارد دروازه حریف کرد.

حسین افضلی سرمربی سابق فولادماهان، هدایت دیسی اینوست را به عهده دارد و امین نصرالله نیز در این تیم بازی می کند.

اما دومین روز مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا با برگزاری دیدار بین تیم های بانک بیروت لبنان و چونبوری تایلند از ساعت ۱۲ امروز(جمعه) در گروه D‌مسابقات آغاز شد. در این بازی تایلندی ها جشنواره گل به راه انداختند و با به ثمر رساندن ۹ گل، برای رقیبان خود خط و نشان کشیدند. بهروز جعفری بازیکن ایرانی در این بازی برای تیم بانک بیروت به میدان رفته بود و محمود نصیرلو نیز به عنوان وقت نگه دار، در گروه داوری حضور داشت.

در دومین بازی نیز تیم الریان قطر و واموس اندونزی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در چارچوب گروه B به مصاف هم رفتند و در پایان تیم قطری با نتیجه دو بر یک به برتری رسید. در این بازی علی عابدین برای واموس به میدان رفت و رضا فلاح زاده نیز هدایت این تیم اندونزیایی را به عهده داشت. همچنین محمد طاهری ملی پوش زیر بیست سال ایران نیز در ترکیب تیم الریان قرار داشت.

گیتی پسند نماینده ایران نیز فردا(شنبه) در نخستین بازی خود از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف شنژن چین می رود.

برنامه روز سوم مسابقات:

شنبه ۳۱ تیر
اف‌سی ارم قرقیزستان– الظفره امارات؛ ساعت ۱۴

ویک وایپرس استرالیا– تای‌سون نام ویتنام؛ ساعت ۱۶:۳۰

شنبه ۳۱ تیر- ساعت ۱۱:۳۰
گیتی پسند ایران – شنژن نانلینگ چین
برنامه، نتایج، جداول و ویدئو جام باشگاه های آسیا(کلیک کنید)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.