کد خبر : 98207
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1396 - 13:08
-

علی‌نژاد: تاکنون در ایران بازی نکرده‌ام/ فوتسال ایران همواره در آسیا موفق بوده است

علی‌نژاد: تاکنون در ایران بازی نکرده‌ام/ فوتسال ایران همواره در آسیا موفق بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شایان علی‌نژاد بازیکن دو رگه استرالیایی – ایرانی و تیم ویک وایپرز استرالیا در مورد وضعیت برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام گفت: مسابقات امسال از کیفیت بالایی برخوردار است و ایرانی‌های زیادی در این مسابقات به عنوان بازیکن در تیم‌های مختلف حضور دارند و تمام تیم‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شایان علی‌نژاد بازیکن دو رگه استرالیایی – ایرانی و تیم ویک وایپرز استرالیا در مورد وضعیت برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در ویتنام گفت: مسابقات امسال از کیفیت بالایی برخوردار است و ایرانی‌های زیادی در این مسابقات به عنوان بازیکن در تیم‌های مختلف حضور دارند و تمام تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند.

وی افزود: فوتسال ایران همیشه خوب و موفق بوده و در صدر آسیا  و همچنین صاحب عنوان است.

علی‌نژاد گفت: من در ایران اصلاً سابقه بازی ندارم و فقط در استرالیا بازی می‌کنم و در کنار فوتسال به فوتبال هم علاقه دارم و بازی می‌کنم.

بازیکن دو رگه وایپرز استرالیا در مورد شرایط و وضعیت این تیم بعد از شکست در مقابل الظفره امارات که نتیجه آن ۴ بر یک به نفع تیم امارات شد، گفت: ما امروز بازی خوبی برگزار کردیم و زمانی که نتیجه ۲ بر یک بود با بی‌برنامگی و بی‌تجربگی بعضی از بازیکنان خود مواجه شدیم و آن طوری که می‌خواستیم این بازی پیش نرفت و شرایط مهیا نشد.

وی در پایان گفت: درست است امروز ما شکست خوردیم اما هنوز ناامید نیستیم و شانس صعود داریم و برای صعود امیدواریم. ما بازیکنان خوبی در استرالیا داریم اما متأسفانه به دلیل نداشتن ویزا، تابعیت و… نمی‌توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.