کد خبر : 98291
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 13:04
-

خط و نشان گیتی پسند برای رقبا/ پیروزی نماینده ایران با هت‌تریک اسماعیل پور+ فیلم

خط و نشان گیتی پسند برای رقبا/ پیروزی نماینده ایران با هت‌تریک اسماعیل پور+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ‌تیم فوتسال گیتی پسند ایران از ساعت ۱۱:۳۰ امروز(شنبه) در نخستین بازی خود در جام باشگاه های آسیا به مصاف شنژن چین رفت و با نتیجه قاطع هفت بر صفر به برتری رسید. در نیمه نخست این بازی،‌ به ترتیب محمد زارع، اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ‌تیم فوتسال گیتی پسند ایران از ساعت ۱۱:۳۰ امروز(شنبه) در نخستین بازی خود در جام باشگاه های آسیا به مصاف شنژن چین رفت و با نتیجه قاطع هفت بر صفر به برتری رسید.

در نیمه نخست این بازی،‌ به ترتیب محمد زارع، اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور و محمد کشاورز برای گیتی پسند گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز احمد اسماعیل پور گل های پنجم و ششم نماینده ایران، مهرداد جابری گل هفتم

شنژن که در این بازی سرمربی و پیمان حفیظی بازیکن ایرانی‌اش را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نداشت، ‌در نیمه دوم بازی با گیتی پسند هم یکی از بازیکنانش با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

با توجه به سه تیمی بودن گروه C و تفاضل گل بهتر گیتی پسند،‌ این تیم می تواند با یک تساوی مقابل شریکر اوزاکا به عنوان تیم نخست گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. شریکر ژاپن با نتیجه پنج بر یک از سد شنژن گذشته بود.

تیم های فوتسال گیتی پسند ایران و شریکر اوزاکا ژاپن از ساعت ۱۱:۳۰ دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.