کد خبر : 98296
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 13:21
-

ناظم الشریعه: باید انگیزه ایجاد کنیم/ شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست

ناظم الشریعه: باید انگیزه ایجاد کنیم/ شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه افزود: از هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور سعی کرده‌ام تمامی اعضای کادرفنی را به سراسر کشور اعزام کنم و کادر فنی تقریباً همه بازی‌ها را مشاهده کرده‌اند. او تصریح کرد:  جهت برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتسال در شهرستان سیریک به هرمزگان سفر کرده‌ام تا به‌علاوه بر تماشای بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه افزود: از هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور سعی کرده‌ام تمامی اعضای کادرفنی را به سراسر کشور اعزام کنم و کادر فنی تقریباً همه بازی‌ها را مشاهده کرده‌اند.

او تصریح کرد:  جهت برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتسال در شهرستان سیریک به هرمزگان سفر کرده‌ام تا به‌علاوه بر تماشای بازی آذرخش بندرعباس و هیات قم، سعی کنم در همین دوهفته‌ای که تا آغاز اردوی تیم ملی فوتسال ایران وقت داریم، بهترین‌ها را تا شروع اردو در ۱۴ مردادماه انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: درواقع لیگ هنوز جا نیفتاده و شرایط زیاد خوب نیست ولی در همین دو هفته باقی‌مانده همه در حال تلاش برای بهبود وضعیت لیگ هستند.

او در خصوص مسابقات آسیایی تصریح کرد: فوتسال در جهان به‌ویژه در آسیا رو به رشد است. با توجه به مشکلات اقتصادی اکثراً ترجیح می‌دهند دوره‌های فوتسال را بگذرانند، چون هزینه دوره‌های فوتبال خیلی بالاست. حریف‌ها نسبت به قبل قوی‌تر شده‌اند. تیم‌های ژاپن و تایلند که از قدیم قوی بوده‌اند و در حال حاضر ‌تیم‌های ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و عراق رو به رشد هستند و شرایطشان بهتر از قبل شده است.

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: به دنبال این هستیم که بازیکنان‌مان را به شرایط مطلوب و استاندارد نزدیک کنیم و بتوانیم برای جام جهانی ۲۰۲۰ با دست‌پر برویم.

او ادامه داد: برای این کار تیم‌ها باید آماده باشند و بازیکنان خوب با سطح استاندارد بالا زیاد داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه با بیان این که قرار است با تیم دوم خود در مسابقات آسیایی شرکت کنیم گفت: با این شرایط که اکنون در لیگ جاری است چندان بازیکن جدیدی به چشم نیامده و اگر این روند ادامه داشته باشد شاید تغییر دیدگاه دهم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران شرایط این تیم را بهتر از گذشته دانست و عنوان کرد: در حال حاضر اکثر مشکلات از البسه گرفته تا محل برگزاری و شرایط اردو برطرف شده است.

او در پایان با بیان این که شرایط نسبت به قبل بهتر شده و مشکلی برای برگزاری اردوها وجود ندارد، درباره بی‌نظمی هفته‌های ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور خاطرنشان کرد: نظم لیگ بی‌تأثیر نیست، انگیزه بازیکنان برای ادامه خیلی مهم است اگر بی‌نظمی وجود داشته باشد و لیگ پربار نباشد همه انگیزه خود را برای پیشرفت از دست می‌دهند. یکی از اقداماتی که من  و همکارانم انجام خواهیم داد تلاش برای ایجاد انگیزه است. همگی باید کمک کنیم تا شرایط لیگ و بازیکنان بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.