کد خبر : 98258
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 10:00
-

نماینده ایران در اولین گام جام باشگاه های آسیا/ گیتی پسند امروز کار را تمام می کند

نماینده ایران در اولین گام جام باشگاه های آسیا/ گیتی پسند امروز کار را تمام می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هشتمین دوره جام باشگاه های آسیا در شرایطی از روز پنجشنبه آغاز شده که نماینده فوتسال کشورمان در این رقابتها امروز اولین دیدار خود را برکزار می کند.شاگردان افضل که پیش از این یک بار طعم قهرمانی و یک بار هم نایب قهرمانی آسیا را چشیده اند این بار در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هشتمین دوره جام باشگاه های آسیا در شرایطی از روز پنجشنبه آغاز شده که نماینده فوتسال کشورمان در این رقابتها امروز اولین دیدار خود را برکزار می کند.شاگردان افضل که پیش از این یک بار طعم قهرمانی و یک بار هم نایب قهرمانی آسیا را چشیده اند این بار در ویتنام امیدوارند تا به دومین قهرمانی خود برسند. این تیم در شرایطی امروز مقابل شن ژن چین به میدان می رود که در بازی دوستانه با تیم واموس اندونزی دو بر یک شکست خورده بود.تیم چینی در بازی نخست خود در این مسابقات با نتیجه ۵ بر یک مغلوب اوازکا ژاپن شده بود.پیمان حفیظی بازیکن ایرانی تیم شنژن نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند.گیتی پسند در بازی امروز در صورت پیروزی صعودش به دور بعد را قطعی می کند و جدال این تیم با نماینده ژاپن برای تعیین صدرنشین خواهد بود. محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات تیم گیتی‌پسند اصفهان را فینالیست این مسابقات می‌دانند، اظهار داشت: به هر حال دیدی که در آسیا روی فوتسال ایران و به خصوص باشگاه گیتی‌پسند دارند، با سایر تیم‌ها مجزاست، اما ما نباید در باد این تعریف‌ها بخوابیم. برخی تعریف‌ها مثل مس است و ما باید پادزهر این سم را داشته‌ باشیم.

همچنین علی افضل سرمربی گیتی گفت: سطح کیفی تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بسیار بالاست، امیدوارم از قافله مدعیان کسب قهرمانی عقب نمانیم و جام به کشور بازگردیم.خدا را شکر شرایط تیم از هر نظر خوب است و در شرایط ایده‌آل روحی و جسمی هستیم. امیدوارم شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم.همگی بازیکنان تیم تجربه مسابقات جهانی و آسیایی را دارند و این مساله می‌تواند کمک زیادی به تیم در رسیدن به قهرمانی کند. به اعتقاد من با توجه به حضور بازیکنان ایرانی و برزیلی خوبی که تیم‌ها به همراه مربیان خارجی گرفتند موجب شده تا سطح مسابقات این دوره بالاتر برود. هدف ما قهرمانی است و تلاش می‌کنیم از تیم‌های دیگر عقب نمانیم و جام قهرمانی به ایران بازگردیم.

در روز اول پیکارها به جیز برتری اوزاکا مقابل شن ژن، تیم الظفره امارات با نتیجه چهار بر یک از سد ویک وایپرز استرالیا گذشت. در این بازی نیز شایان علی نژاد بازیکن ایرانی ویک وایپرز استرالیا تک گل تیمش را به ثمر رساند. در آخرین بازی پنجشنبه نیز دو تیم  تای سون نام ویتنام و ارم قرقیزستان از گروه A به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم قرقیز به پیروزی پنج بر چهار دست یافت. در این بازی هم حسین طیبی ملی پوش ایرانی برای تیم ویتنامی دو گل زد. ایمان احمدی بازیکن ایرانی تیم ارم نیز در این بازی دو پاس گل داد. این مسابقات دیروز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و امروز نیز سه بازی برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

ساعت ۱۱:۳۰:گیتی پسند ایران – شنژن نانلینگ چین

ساعت ۱۴: اف‌سی ارم قرقیزستان– الظفره امارات

ساعت ۱۶:۳۰: ویک وایپرس استرالیا– تای‌سون نام ویتنام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

کار قبلا توسط این تیم تمام شده همانجایی که تنها بازیکن موثر شنزن پیمان حفیظی اخراج شد!

فرهاد شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

این تیم بدون مربی هم که میرفت ویتنام قهرمان میشد. آقای افضل لطفا زیادی جوگیر نشوید. شما اگر خیلی کاربلد بودی بازی ۳ بر ۱ جلو را تو ۲ دقیقه مساوی نمیکردی