کد خبر : 98256
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 9:29
-

کشاورز:گیتی‌پسند با هدف قهرمانی در آسیا راهی ویتنام شد/ جام را به ایران باز می‌گردانیم

کشاورز:گیتی‌پسند با هدف قهرمانی در آسیا راهی ویتنام شد/ جام را به ایران باز می‌گردانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند برای نخستین دیدار خود در آسیا مقابل شنزن چین اظهار داشت: تیم ما تمرینات خود بسیار زود آغاز کرد و حدود ۲ ماه تمرین کرده ایم به همین دلیل تمرینات بدنسازی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. وی افزود: شرایط برای تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز درباره شرایط تیم فوتسال گیتی پسند برای نخستین دیدار خود در آسیا مقابل شنزن چین اظهار داشت: تیم ما تمرینات خود بسیار زود آغاز کرد و حدود ۲ ماه تمرین کرده ایم به همین دلیل تمرینات بدنسازی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: شرایط برای تیم ما بسیار خوب است و از نظر بدنی و روانی آمادگی حضور در آسیا را داریم و امیدواریم در نخستین بازی به هدفمان برسیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره عملکرد تیمش در ۳ هفته ابتدایی لیگ خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ برای ما به منزله بازی تدارکاتی و آمادهسازی بود به این دلیل که در تمرینات پیش فصل بازی تدارکاتی نداشتیم، بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت تیم را متوجه شدیم و بازیکنان آنطور که باید به هماهنگی رسیدند.

وی تصریح کرد: چین و ژاپن تیمهای خوبی هستند و بازیکنان خارجی خوبی در اختیار دارند اما باید دانست تیم گیتیپسند برای قهرمانی به این مسابقات آمده و اینگونه صحبت‌های برایمان مهم نیست، البته تیم‌های حریف نیز دست و پا بسته نیستند و اردوهای خوبی نیز داشته‌اند.

کشاورز درباره قهرمانی در آسیا با تیم تاسیسات دریایی بیان کرد: ۲ سال گذشته در اصفهان با تاسیسات قهرمان آسیا شدیم و سال گذشته این تیم نتوانست قهرمان شود، امیدوارم در این دور از مسابقات مجدد قهرمان شویم به این دلیل که انتظارات از ایران بالاست و ظرفیت ما نیز در سطح قهرمانی در آسیا است، کار سختی را در پیش رو داریم و امیدوارم به ان چیز که لایق است برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

از جوانان مستعد و بومی اصفهان که پرورش دادید چه خبر؟

نام شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

هر تیمی که بازیکنایی مثل تو، حسن زاده، سپهر،اسماعیل پور و عروجی و بقیه توش باشند قطعا قهرمان آسیا میشه سلطان. کشاورز خیلی دوست داشتنی هستی نه فقط بخاطر اینکه بازیکن فوق العاده ای هستی. بلکه بخاطر اخلاق و شخصیت بالایی که داری