کد خبر : 98385
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 14:05
دسته‌بندی نشده
-

کانابارو می‌خواست همسرش هم در ایران بازی کند!

کانابارو می‌خواست همسرش هم در ایران بازی کند!
بازیکن برزیلی تیم فوتسال مس به دلیل اینکه نتوانست برای همسرش در ایران تیم پیدا کند، قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه مس سونگون چندی پیش با “کانابارو” بازیکن برزیلی قرارداد بست و این بازیکن بعد از امضای قرارداد به بهانه بیماری همسرش دوباره به برزیل بازگشت اما امروز (یک‌شنبه) خبر پیوستنش به یک تیم برزیلی در رسانه‌های محلی منتشر شد.

حمید بی‌غم درباره جدایی کانابارو توضیح داد: این بازیکن جمعه با روابط بین‌الملل باشگاه تماس گرفت و گفت که به دلیل مشکل خانوادگی، خواهان فسخ قرارداد است تا بتواند در برزیل بماند. باشگاه هم به من اطلاع داد و مخالفتی با آن نکردم.

او ادامه داد: قرارداد رسمی بین این بازیکن و باشگاه بسته شده بود و فکر نمی‌کنم مشکلی برای همکاری وجود داشت. تمام کارهای او از جمله مسائل مالی هماهنگ شده بود اما کانابارو، بیماری همسرش را بهانه کرد. البته همسرش هم فوتسالیست حرفه‌ای بود و کانابارو تلاش می‌کرد تا برای همسرش هم در ایران تیمی پیدا کند اما وقتی موفق نشد، تصمیم به بازگشت گرفت.

سرمربی تیم فوتسال مس در پاسخ به این پرسش که آیا جایگزینی برای کانابارو در نظر دارد، گفت: ما از ابتدا به دنبال یک بازیکن ایرانی یا خارجی در پست فلنک چپ بودیم. هنوز یک سهمیه داخلی داریم و می‌توانیم جذب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.