کد خبر : 98431
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 11:24
-

افشار:ژاپن همیشه یکی از تیم‌های خوب و مدعیان قهرمانی بوده است

افشار:ژاپن همیشه یکی از تیم‌های خوب و مدعیان قهرمانی بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید افشار بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند از آخرین وضعیت خود و این تیم گفت: همان‌طور که می‌دانید من برای ورود به ویتنام کمی مشکل داشتم و با ۲ روز تأخیر وارد این کشور شدم اما خدا را شکر می‌کنم که در بازی اول شرایط من و سایر بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعید افشار بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند از آخرین وضعیت خود و این تیم گفت: همان‌طور که می‌دانید من برای ورود به ویتنام کمی مشکل داشتم و با ۲ روز تأخیر وارد این کشور شدم اما خدا را شکر می‌کنم که در بازی اول شرایط من و سایر بازیکنان خوب بود و توانستیم گام اول را برای قهرمانی محکم برداریم.

بازیکن گیتی‌پسند در ادامه گفت: در حال حاضر شرایط تیم خیلی خوب است و همه ما در روز اول با هم‌ قسم شدیم که این تورنمنت را با قهرمانی به پایان برسانیم و دل مردم ایران به خصوص مردم اصفهان را شاد کنیم.

وی همچنین در مورد بازی روز گذشته مقابل شنزن چین عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما مزد تلاش، دوندگی و زحمت خود را به خوبی در این بازی گرفتیم. البته تیم شنزن تیم خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که در این بازی پیروز شدیم بدون اینکه گلی دریافت نماییم و این موضوع باعث خوشحالیست.

ملی پوش تیم اصفهانی در پاسخ به این سوال که تیم اوزاکای ژاپن را چگونه ارزیابی کردید، گفت: ژاپن همیشه یکی از تیم‌های خوب و مدعیان قهرمانی بوده و همیشه تیم‌های خوبی را روانه این مسابقات کرده است اما ما هم امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم و دلخواه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی که چرا همه تیم ها در بدو ورود گیتی‌پسند را مدعی قهرمانی می‌دیدند، دلیلش چیست؟ گفت: من فکر می‌کنم گیتی‌پسند در این چند ساله خوب کار کرده با توجه به سرمایه‌گذاری در فوتسال و قهرمانی‌های خود در ایران و اینکه این تیم هرساله در ایران جزء مدعیان قهرمانی بوده اما به دلیل یکسری از اتفاقات این قهرمانی را از دست داده در حال حاظر گیتی پسند یک برند در آسیا شده است و امیدوارم امسال همانطور که در ایران قهرمان شدیم در جام باشگاه‌های آسیا هم قهرمان شویم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.