کد خبر : 98450
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 13:27
-

کشاورز: هنوز کارمان تمام نشده است/ هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

کشاورز: هنوز کارمان تمام نشده است/ هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز بعد از برتری گیتی‌پسند مقابل اوزاکا ژاپن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: ژاپن در این بازی به برد احتیاج داشت تا به عنوان تیم اول صعود کند. ما با مساوی هم سرگروه می‌شدیم. به هر حال حریف جزو تیم‌های مدعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز بعد از برتری گیتی‌پسند مقابل اوزاکا ژاپن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: ژاپن در این بازی به برد احتیاج داشت تا به عنوان تیم اول صعود کند. ما با مساوی هم سرگروه می‌شدیم. به هر حال حریف جزو تیم‌های مدعی آسیا بود و خوشحالیم به برتری رسیدیم.

او ادامه داد: هنوز برای ما کار تمام نشده است. فعلا در جام باشگاه‌های آسیا کار داریم و می‌خواهیم تا بازی فینال خوب پیش برویم.

کاپیتان گیتی‌پسند با بیان اینکه تیم‌های حاضر در مسابقه‌ها ماه‌ها است کار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری تیم‌های مدعی بسیار زیاد بوده و امروز هم دیدید اوزاکای ژاپن پا به پای گیتی‌پسند آمد اما در نهایت تجربه ما به این تیم چربید و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

کشاورز همچنین درباره بازی مرحله یک چهارم نهایی گفت: به احتمال زیاد با بانک بیروت لبنان در این مرحله بازی می‌کنیم. این تیم هم جزو خوب‌های آسیاست و از یک بازیکن خوب ایرانی هم بهره می‌برد. با این حال ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاش‌مان این است که قهرمانی را به دست بیاوریم. برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.