کد خبر : 98597
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 12:26
-

اختیار تام داشتم ،۴ تیم را کنار می گذاشتم!/بهرامی خودش بی نظم ترین است

اختیار تام داشتم ،۴ تیم را کنار می گذاشتم!/بهرامی خودش بی نظم ترین است
سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: متاسفانه سه تیم هیات فوتبال قم، آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه مدارکشان هنوز ناقص است و دو روز به آنها مهلت داده ایم که مدارکشان را کامل کنند وگرنه حق بازی در هفته پنجم را ندارند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاظم سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: متاسفانه سه تیم هیات فوتبال قم، آذرخش بندرعباس و شهرداری ساوه مدارکشان هنوز ناقص است و دو روز به آنها مهلت داده ایم که مدارکشان را کامل کنند وگرنه حق بازی در هفته پنجم را ندارند! آقای بهرامی رئیس هیات فوتبال قم می گوید بازیکنان ما با کارت ملی بازی می کنند. باید بگویم اگر این تیم مدارکش را نیاورد، این هفته اجازه بازی به آنها با کارت ملی را هم نخواهیم داد.

وی افزود: ما همه جوره با باشگاه ها تعامل کردیم ولی بهرامی خودش یکی از بی نظم ترین است که نسبت به تشکیل پرونده بازیکنان هیات فوتبال قم اقدام نکرده است.

«آیا این تهدید کردن از سوی کمیته و بی توجهی باشگاه ها قرار است تا پایان فصل ادامه یابد؟» دبیر کمیته فوتسال در ادامه گفتگویش در این خصوص گفت: واقعا متاسفیم که بعضی از تیم ها قانون را رعایت نمی کنند. اگر خود بنده در فوتسال اختیار تام داشتم، از روز اول ۴ تیم را کنار می گذاشتم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.