کد خبر : 98586
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 12:06
-

اسماعیل‌پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد/ نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند

اسماعیل‌پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد/ نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور در مورد برتری ۳ بر ۲ تیم گیتی پسند ایران مقابل شرایکر اوزاکای ژاپن و صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات، اظهار داشت:‌ بازی خوبی با نماینده ژاپن داشتیم. همان‌طور که می‌دانید هر دو تیم از گروه صعود کرده بودیم و فقط برای سرگروهی بازی می‌کردیم. به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور در مورد برتری ۳ بر ۲ تیم گیتی پسند ایران مقابل شرایکر اوزاکای ژاپن و صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات، اظهار داشت:‌ بازی خوبی با نماینده ژاپن داشتیم. همان‌طور که می‌دانید هر دو تیم از گروه صعود کرده بودیم و فقط برای سرگروهی بازی می‌کردیم. به نظرم این مسئله بازی را برای تیم ژاپنی راحت‌تر کرده بود. بازی برای ما سخت شد، اما خوشبختانه توانستیم کار را کنترل کنیم و نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

وی در ادامه درباره اینکه به احتمال فراوان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی به مصاف تیم بانک بیروت لبنان خواهند رفت، تصریح کرد:‌ بازی سختی خواهد بود، چون حریف‌مان تیم قدرتی و خوبی است. شکستی هم که تیم بیروت در بازی اول مقابل نماینده تایلند خورد،‌ روی اتفاقات بود. امیدوارم بچه‌ها تلاش ویژه‌ای کنند و نتیجه لازم را کسب کنیم. در مرحله حذفی کار سخت است و دیگر جای اشتباه نیست. ما برای قهرمانی به این مسابقات آمده‌ایم و مرحله به مرحله پیش‌ می‌رویم. مطمئناً کار سختی داریم، اما تلاش خود را برای رسیدن به هدف‌مان خواهیم کرد.

ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند درباره سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و اینکه چه‌ تیم‌هایی را رقیب خود برای کسب مقام قهرمانی می‌داند، گفت:‌ در جام‌باشگاه‌ها تمام تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند و همین سطح مسابقات را بالا می‌برد. مهم‌ترین حریف ما نمایندگان تایلند و ژاپن هستند اما ما به هیچ تیمی کار نداریم. ما ایران هستیم و سایر تیم‌ها روی ما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و ما هم امیدواریم با جام به کشور بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.