کد خبر : 98614
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 13:49
-

برخورد گیتی پسندی ها با بانک بیروت

برخورد گیتی پسندی ها با بانک بیروت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران نماینده لبنان، حریف تیم گیتی‌پسند ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد. آخرین روز مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ که در شهر هوشی‌مینه ویتنام برگزار می‌شود، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های چونبوری تایلند و المالیک ازبکستان آغاز شد و چونبوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران نماینده لبنان، حریف تیم گیتی‌پسند ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شد.
آخرین روز مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ که در شهر هوشی‌مینه ویتنام برگزار می‌شود، از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) با دیدار تیم‌های چونبوری تایلند و المالیک ازبکستان آغاز شد و چونبوری موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

با این نتایج، چونبوری با ۶ امتیاز به عنوان تیم اول گروه D به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و در یک‌چهارم نهایی با تیم شرایکر اوزاکای ژاپن بازی می‌کند. تیم بانک بیروت لبنان هم با ۳ امتیاز در رده دوم جدول این گروه جای گرفت و حریف تیم گیتی‌پسند ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی شد. به این ترتیب نماینده ایران از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه به وقت ایران، به مصاف بانک بیروت خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.