کد خبر : 98622
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 15:55
-

بی غم:صدرنشینی الان به درد نمی خورد/وقتی داور ۲ گل خطای حریف را سالم اعلام می‌کند،‌ چه بگویم؟

بی غم:صدرنشینی الان به درد نمی خورد/وقتی داور ۲ گل خطای حریف را سالم اعلام می‌کند،‌ چه بگویم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره شکست ۵ بر ۲ تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مقابل مقاومت قرچک گفت:‌ وقتی داور دو گل صددرصد خطای حریف را به اشتباه، سالم اعلام می‌کند و همان دقیقه دوی بازی من را به اشتباه اخراج می‌کند در حالی که هیچ اعتراضی نکرده‌ام، واقعاً نمی‌دانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره شکست ۵ بر ۲ تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مقابل مقاومت قرچک گفت:‌ وقتی داور دو گل صددرصد خطای حریف را به اشتباه، سالم اعلام می‌کند و همان دقیقه دوی بازی من را به اشتباه اخراج می‌کند در حالی که هیچ اعتراضی نکرده‌ام، واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

وی ادامه داد: بازیکن حریف توپ را از دست صمیمی زد و داور گل را سالم اعلام کرد. دروازه‌بان ما هم به تصمیمش اعتراض کرد اما عرض‌پیما (داور بازی) به او گفت اگر اعتراض کنی اخراجت می‌کنم. من هم به داور گفتم اگر قرار باشد هر کسی اعتراض کرد را اخراج کنی، کسی در زمین نمی‌ماند. داور گفت حالا که تو اعتراض می‌کنی خودت برو روی سکوها!

سرمربی تیم مس سونگون درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل آتلیه طهران قم،‌ عنوان کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته روی ضدحملات ضربه خوردیم، فهمیدیم که تیم‌ها مقابل ما دفاع می‌کنند و بعد ضدحمله می‌زنند. جلوی مقاومت نزدیک به ۱۵ موقعیت گل داشتیم، اما شکست خوردیم. این هفته سعی کردیم بیشتر روی سیستم حمله به دفاع کار کرده و این ضعف را برطرف کنیم.

بی‌غم در مورد اینکه در صورت پیروزی در این هفته موقتاً‌ می‌توانند به صدر جدول برسند، تصریح کرد: ما بیشتر دوست داریم در کورس بمانیم، چون صدرنشینی الان به درد نمی‌خورد. به نظرم صدرنشینی در هفته‌ آخر لذت بیشتری دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

بابا تو چی فکر کردی
فکر کردی واقعا میتونی این تیمو اول کنی