کد خبر : 98541
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 9:10
-

روزپیکر:جوانی و بی تجربگی برخی داوران کار را برای تیم‌ها سخت کرده است

روزپیکر:جوانی و بی تجربگی برخی داوران کار را برای تیم‌ها سخت کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در مورد وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و بازی این هفته مقابل مقاومت البرز گفت: وضعیت تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود و مشکلات باشگاه هم در حال برطرف شدن است و بازیکنان همه آماده این دیدار هستند. خوشبختانه برای رویارویی با البرز کرج هیچ محروم و مصدومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در مورد وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و بازی این هفته مقابل مقاومت البرز گفت: وضعیت تیم ما روزبه‌روز بهتر می‌شود و مشکلات باشگاه هم در حال برطرف شدن است و بازیکنان همه آماده این دیدار هستند. خوشبختانه برای رویارویی با البرز کرج هیچ محروم و مصدومی نداریم.

وی در ادامه افزود: تیم مقاومت البرز یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از بدشانسی این تیم در ۴ هفته ابتدایی مقابل تیم‌هایی قرار گرفت که همگی مدعی قهرمانی لیگ بودند و نتوانسته امتیازات لازم را کسب کنند.

سرمربی تیم آذرخش گفت: ما روز پنحشنبه بازی سختی روبه‌روی این تیم داریم. این تیم در خانه برای هر تیمی خطرناک است، اما ما هم تمام نقاط ضعف و قدرت این تیم را بررسی کردیم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی همچنین در مورد داوری‌های مسابقات لیگ برتر گفت: ما در کل ۸ داور خوب در لیگ داریم و هرجا که این داوران قضاوت می‌کنند، حرف و حدیثی نیست، البته سایر داوران هم خوب هستند، اما جوان،کم‌تجربه و همین جوانی و بی‌تجربگی کار را برای سایر تیم‌ها کمی سخت کرده است و امیدوارم قبل از دیر شدن مسئولان لیگ چاره‌ای بیندیشند.

روزپیکر در پایان در مورد وضعیت سالن مسابقات بندرعباس گفت: سالن بندرعباس یکی از چند سالن برتر کشور است، اما متأسفانه در شروع لیگ سیستم سرمایشی و گرمایشی این سالن دچار مشکل شده و همین موضوع مشکلاتی را برای ما و سایر تیم‌های میهمان به وجود آورده است و مسئولین این شهر در حال حاضر به دنبال رفع این مشکل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.