کد خبر : 98540
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 9:11
-

شمسایی:امیدوارم گیتی پسند با جام قهرمانی برگردد

شمسایی:امیدوارم گیتی پسند با جام قهرمانی برگردد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درمورد آخرین وضعیت تیم تاسیسات دریایی،‌ گفت: ما در این هفته بازی نداریم به دلیل اینکه تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند استراحت داریم، خودمان را برای بازی هفته آینده با شهروند ساری آماده می‌کنیم و خدا را شکر همه بچه‌ها خوب هستند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درمورد آخرین وضعیت تیم تاسیسات دریایی،‌ گفت: ما در این هفته بازی نداریم به دلیل اینکه تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند استراحت داریم، خودمان را برای بازی هفته آینده با شهروند ساری آماده می‌کنیم و خدا را شکر همه بچه‌ها خوب هستند و هیچ محروم و مصدومی نداریم و مهدی جاوید کمی آسیب دیدگی دارد که تا آن زمان آ‌ماده می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که ارزیابی شما در رابطه با وضعیت تیم گیتی‌پسند در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاهای آسیا چیست، گفت: خدا را شکر همانطور که پیش بینی می‌شد گیتی‌پسند، اقتدار فوتسال ایران را به رخ تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات کشید و علی افضل سرمربی این تیم و کادر فنی شطرنج بسیار خوبی در این مسابقات بازی کردند.

شمسایی افزود: این تیم در بازی اول با اقتدار توانست چین را شکست دهد و امروز هم به خوبی توانست تیم ژاپن را شکست دهد و با اقتدار به دور بعدی این مسابقات صعود کند و یکبار دیگر امروز گیتی پسند اقتدار فوتسال ایران را به نمایش گذاشت و به دور بعد صعود و جز ۸ تیم این مسابقات قرار گرفت.

آقای گل فوتسال جهان گفت: همه بازیکنان ما در این مسابقات تاکنون عالی بودند و خدا را شکر که توانستند به دور بعد صعود کنند همانطور که مشاهد نمودید سطح بازی‌ها نسبت به سال‌های قبل بالاتر رفته و اکثر تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده کردند و تمام تیم‌های حاضر با هدف و برنامه وارد این مسابقات شدند.

سرمربی تاسیسات دریایی افزود: گیتی‌پسند جزء تیم‌هایی است که در بدو ورود سایر تیم‌ها روی این تیم حساب ویژه‌ای برای قهرمانی باز کردند و این تیم دارای کادر فنی و سرمربی باهوش به نام علی افضل است و از بازیکنان باتجربه‌ای همچون محمد کشاورز،‌اصغر حسن‌زاده،‌ احمد اسماعیل‌پور و جوانان خوب با تجربه دیگر در این مسابقات استفاده کرده است.

شمسایی در پایان گفت: خدا را شکر که تا این مرحله ۶ امتیاز خیلی شیرین را گرفتند و به عنوان سر گروه به دور بعهد صعود کردند. با توجه به مسابقات برگزار شده من فکر کنم در مرحله حذفی با لبنان یا ازبکستان روبرو شوند گرچه برای گیتی‌پسند مهم نیست که با چه تیمی روبرو شود به دلیل اینکه عملکرد این تیم در این دو بازی فوق‌العاده بوده و جزء مدعیان قهرمانی این مسابقات می‌باشند و امیدوارم این تیم با جام قهرمانی به ایران برگردند و بار دیگر فوتسال ایران را به رخ آسیا بکشانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.