کد خبر : 98588
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 12:26
-

پرونده‌هایی همچنان ناقص/بی نظمی ها ادامه دارد

پرونده‌هایی همچنان ناقص/بی نظمی ها ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در آستانه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال مدارک سه تیم حاضر در این مسابقات هنوز ناقص است. کمیته فوتسال هم طبق معمول به تهدیدهای تکراری‌ بسنده کرده‌ است. هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در آستانه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال مدارک سه تیم حاضر در این مسابقات هنوز ناقص است. کمیته فوتسال هم طبق معمول به تهدیدهای تکراری‌ بسنده کرده‌ است.
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی روز پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود که سه تیم شهرداری ساوه، آذرخش بندرعباس و هیات فوتبال استان قم هنوز پرونده مدارک خود را برای حضور در این مسابقات کامل نکرده اند.

این سه تیم که از ابتدای این فصل به خاطر مسائل مختلف، با مشکلات زیادی برای حضور در مسابقات دست و پنجه نرم می کردند، هنوز نتوانسته اند موانع را برطرف کنند و بی انضباطی و قانون شکنی آنها تا هفته پنجم به درازا کشیده است.

سلیمانی در حالی تهدید به جلوگیری از انجام بازی سه تیم مذکور کرده است که خشت لیگ این فصل از فوتسال را با همین تهدیدهای بی اثر گذاشته است. از پیش از شروع مسابقات لیگ این تهدیدها برای کنار گذاشتن تیم ها آغاز شد و حالا در آستانه هفته پنجم این اولتیماتوم ها ادامه دارد. کمیته فوتسال در این مدت بارها در واکنش به انتقادها برای کنار نگذاشتن تیم های متخلف و مدارا کردن با آنها اعلام کرد به دنبال تعامل است تا فوتسال آسیب نبیند ولی به نظر می رسد فوتسال بزرگترین ضربه را خود را از همین بی نظمی ها می خورد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.