کد خبر : 98673
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 9:25
-

افضل: مقابل لبنان بازی سختی خواهیم داشت /از روز اول فقط به جام قهرمانی فکر می‌کردیم

افضل: مقابل لبنان بازی سختی خواهیم داشت /از روز اول فقط به جام قهرمانی فکر می‌کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند قبل بازی با بانک بیروت در مرحله حذفی رقابت‌های فوتسال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت:‌ مقابل لبنان بازی سختی خواهیم داشت و این تیم بازیکنان خوبی که از لحاظ فیزیکی خیلی قوی هستند را دارد. وی در ادامه افزود: بازیکنان ما با تجربه و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند قبل بازی با بانک بیروت در مرحله حذفی رقابت‌های فوتسال جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت:‌ مقابل لبنان بازی سختی خواهیم داشت و این تیم بازیکنان خوبی که از لحاظ فیزیکی خیلی قوی هستند را دارد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما با تجربه و با خلاقیت خیلی خوب، کارهای گروهی را به خوبی انجام می‌دهند و امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم و بتوانیم با تلاش بچه‌ها ۳ امتیاز این بازی را بگیریم و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند همچنین در پاسخی که سرمربی تیم لبنان برای تیم گیتی‌پسند در کنفرانس خبری کری خوانده است، گفت: بالاخره هر مربی طرز تفکر خودش را دارد همانطور که ما آنها را آنالیز کردیم و به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شدیم، آنها نیز ما را آنالیز کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم درون بازی این ۳ امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. برای ما مهم نیست که چه تیمی مقابل ما قرار دارد. ما از روز اول فقط به قهرمانی و کسب جام قهرمانی فکر می‌کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.