کد خبر : 98718
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 23:44
-

با بازیکن کمتر به ویتنام آمده‌ایم!/ می‌خواهیم به جمع چهار تیم برویم

با بازیکن کمتر به ویتنام آمده‌ایم!/ می‌خواهیم به جمع چهار تیم برویم

محمد طاهری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ایرانی تیم الریان قطر در مورد شرایط تیمش گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و تیم تعداد کمتر بازیکن به ویتنام آورد اکنون فشار زیادی بر بازیکنان تیم وارد می‌شود . پیروزی‌های نزدیکی آوردیم و در بازی های بعدی خستگی در تن بازیکنان مشهود

محمد طاهری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ایرانی تیم الریان قطر در مورد شرایط تیمش گفت: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و تیم تعداد کمتر بازیکن به ویتنام آورد اکنون فشار زیادی بر بازیکنان تیم وارد می‌شود . پیروزی‌های نزدیکی آوردیم و در بازی های بعدی خستگی در تن بازیکنان مشهود بود.

وی در مورد صعود از گروه و رویایی با حریف اماراتی گفت: خدا رو شکر توانستیم از گروه سختی که داشتیم صعود کنیم. تیم اماراتی نشان داده است که تیم خوبی است ولی ما هم تمام تلاش‌مان را می کنیم تا بتوانیم در جمع ۴ تیم برتر اسیا قرار بگیریم و من نیز بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

این لژیونر ایرانی الریان قطر در مورد اینکه چرا بازی دوم تایم کمتری در زمین بود، گفت: بخاطر آسیب‌دیدگی که در نیمه اول بازی پیدا کردم سرمربی تیم صلاح دید تایم کمی بازی کنم تا برای بازی با نفت الوسط آماده شوم که دیروز نزدیک ٣٧دقیقه برای تیمم به میدان رفتم.

محمد طاهری در مورد قراردادش بعد از جام باشگاه های آسیا گفت: چند پیشنهاد خوب دارم ولی فعلا تمرکزم روی بازی های آسیایی است که انشالله بعد از بازی ها در مورد تیم جدیدم تصمیم خواهم گرفت.

وی در مورد رویارویی احتمالی با گیتی‌پسند در مرحله نیمه نهایی بیان کرد: گیتی‌پسند یکی از بهترین تیم‌های تورنمت است ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی با الظفره امارات است تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.