کد خبر : 98715
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 23:09
-

شیرزاد: کادر پزشکی در لیگ فوتسال جدی گرفته نمی‌شود

شیرزاد: کادر پزشکی در لیگ فوتسال جدی گرفته نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به مناسب روز فیزیوتراپی(دوم مرداد) به سراغ دکتر میثم شیرزاد، فیزیوتراپ تیم ملی رفته ایم. او فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی در سال ۸۶ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و از سال ۹۰ نیز وارد فدراسیون فوتبال شده و در تیم ملی فوتسال فعالیت داشته است. گفت و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به مناسب روز فیزیوتراپی(دوم مرداد) به سراغ دکتر میثم شیرزاد، فیزیوتراپ تیم ملی رفته ایم. او فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی در سال ۸۶ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و از سال ۹۰ نیز وارد فدراسیون فوتبال شده و در تیم ملی فوتسال فعالیت داشته است.
گفت و گوی fut5al با دکتر شیرزاد را در ادامه می‌خوانید:

*وضعیت پزشکی ورزشی را در ایران چطور ارزیابی می‌کنید؟

به صورت کلی در سال های اخیر پیشرفت خوبی به ویژه در فوتبال نسبت به فوتسال حاصل شده است ولی متاسفانه در لیگ فوتسال ایران کادر پزشکی اصلا جدی گرفته نمی‌شود که باید به این موضوع توجه بیشتری شود. متاسفانه واقعیت این است که از اولین روزی که من وارد این حرفه شدم تا به امروز هیچ تغییری در مسائل مربوط به پزشکی تیم ها ندیدم.

*شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره ای که با تیم ملی فوتسال داشته اید؟

تیم ملی خاطرات خوش زیادی دارد ولی بهترین آن ها سومی جام جهانی بود و شیرین ترین قهرمانی هم قهرمانی تیم ملی امید با اقای صانعی در مسابقات امیدهای آسیا که اخیرا برگزار شد و تلخ ترین هم باخت در ضربات پنالتی به ژاپن در فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۴.

*سخت ترین و بدترین مصدومیتی که آن را مداوا کردید و بازیکن زودتر از موعد به بازی ها برگشت، کدام بود؟

حسین طیبی که در جام جهانی اخیر در بازی با برزیل مصدوم شد و پس از ۳ روز فیزیوتراپی مداوم به بازی با پاراگوئه رسید و محمد کشاورز که در جام ملت های آسیا در بازی با عراق مصدوم شد ولی با فیزیوتراپی به فینال رسید و گل دوم را به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.