کد خبر : 98690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 11:04
-

ناظم‌الشریعه: جام باشگاه‌های آسیا به آمادگی تیم‌ملی ایران کمک می‌کند

ناظم‌الشریعه: جام باشگاه‌های آسیا به آمادگی تیم‌ملی ایران کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌هایش برای تیم‌ملی فوتسال گفت: اردوی ما از روز ۱۴مرداد آغاز می‌شود. برای آغاز این اردو هم دنبال بازیکنان آماده هستیم؛ حالا می‌خواهد این بازیکنان آماده جوان باشند یا باتجربه. وی تاکید کرد: من بازیکنان جوان را در اردوهای قبل دیده‌ام. همچنین تمام بازیکنان را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌هایش برای تیم‌ملی فوتسال گفت: اردوی ما از روز ۱۴مرداد آغاز می‌شود. برای آغاز این اردو هم دنبال بازیکنان آماده هستیم؛ حالا می‌خواهد این بازیکنان آماده جوان باشند یا باتجربه.

وی تاکید کرد: من بازیکنان جوان را در اردوهای قبل دیده‌ام. همچنین تمام بازیکنان را در لیگ زیر نظر داریم تا بتوانیم یک تیم خوب را روانه مسابقات داخل سالن آسیا کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال یادآور شد: با این حال شرایط اردویی تیم‌ملی سخت است. ما وقت زیادی نداریم و باید روی هماهنگی بازیکنان کار کنیم.

ناظم‌الشریعه با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: بازیکنان زیادی از تیم‌ملی ایران در این مسابقات و در تیم‌های مختلف هستند. این کمک می‌کند که بازیکنان ایران در آمادگی بمانند چرا که سطح آسیا سطح خوبی دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.