کد خبر : 98919
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 13:53
-

بذرافشان:مستحق پیروزی مقابل شهروند بودیم/ خوشحالم بعد از ۳ سال به لیگ برتر بازگشتم/ در ثبت نتایج همه به یک اندازه سهم دارند

بذرافشان:مستحق پیروزی مقابل شهروند بودیم/ خوشحالم بعد از ۳ سال به لیگ برتر بازگشتم/ در ثبت نتایج همه به یک اندازه سهم دارند

دروازبان تیم ارژن شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل شهروند را حق تیمش دانست. مجتبی بذرافشان در خصوص دیدار مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی نیز به گل رسیدیم. شرایط تا انتهای نیمه اول خوب بود اکا در ادامه بازی

دروازبان تیم ارژن شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل شهروند را حق تیمش دانست.

مجتبی بذرافشان در خصوص دیدار مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی نیز به گل رسیدیم. شرایط تا انتهای نیمه اول خوب بود اکا در ادامه بازی پرفشار شد که خوشبختانه بازیکنان ما به خوبی بازی را مدیریت کردند. در نیمه دوم نیز گل‌های دوم و سوم را در بهترین زمان ممکن به ثمر رساندیم و کنترل مسابقه را نیز در دست گرفتیم اما در دقایق پایانی تیم شهروند کمی به روی دروازه ما فشار آورد و صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که به لطف خدا توانستم آن را مهار کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم بعد از ۳ سال دوباره به لیگ برتر بازگشتم و با تمرینات فراوان به شرایط ایده‌آل بدنی رسیدم و سهم بسیار کوچکی در پیروزی تیمم داشتم. خوشحالم بازی را با نتیجه ۳ بر صفر بردیم . ما نیازمند کسب سه امتیاز بودیم و به لطف خدا به این امر هم رسیدیم. این پیروزی شیرین را به هواداران خوب شیرازی که ما را حمایت کردند، تقدیم می‌کنیم.

بذرافشان پیرامون شرایط تیم ارژن نیز تصریح کرد: اگر مسئولان استانی حمایت کنند، مطمئنا شرایط بهتری نیز پیدا خواهیم کرد. با توجه به عدم بودجه مناسب، تمامی اعضای تیم با تمام توان و همدلی پای به زمین می‌گذارند که امیدوارم مسئولان به این مسئله نیز توجه کنند.

سنگربان ارژن با بیان اینکه در ثبت نتایج تیم‌ها همه به یک انداره سهم دارند، اضافه کرد: شرایط لیگ امسال بسیار دشوار است و نمی‌توان در هیچ مسابقه‌ای از قبل نتیجه را پیشبینی کرد. در روزی که می‌بریم همه تیم تلاش کرده‌اند و در روزی که می‌بازیم همه مقصرند. انشاالله با این پیروزی روند تیم بهتر خواهد شد و روز به روز خودمان را به هدف از پیش تعیین شده نزدیکتر خواهیم کرد. بنده معتقدم هرچه مسابقات به جلو می‌رود، شرایط تیم‌ها بهتر و بازی‌ها نیز زیباتر می‌شود.

وی در پایان گفت: از خانواده‌ و تمام دوستانی که با وجود مشکلات بنده و تیممان را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با نتایج مناسب قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.