کد خبر : 98898
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 11:44
-

بی‌غم: فشار روانی روی بازیکنانم وجود داشت/ غیبت لطفی به خاطر مسائل فنی بود/ نیمه دوم تمرکزمان بالا رفت

بی‌غم: فشار روانی روی بازیکنانم وجود داشت/ غیبت لطفی به خاطر مسائل فنی بود/ نیمه دوم تمرکزمان بالا رفت

حمید بی غم سرمربی مس سونگون پس از پیروزی پرگل برابر آتلیه طهران قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی تیمش گفت: بازی که ۸ گل داشته باشد یک بازی جذاب و تماشاگر پسندی است. بعد از باخت هفته پیش فشار روانی روی تیم ما بود که حریف باز از

حمید بی غم سرمربی مس سونگون پس از پیروزی پرگل برابر آتلیه طهران قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی تیمش گفت: بازی که ۸ گل داشته باشد یک بازی جذاب و تماشاگر پسندی است. بعد از باخت هفته پیش فشار روانی روی تیم ما بود که حریف باز از شیوه دفاع و ضد حمله استفاده کند که همین فشار روانی باعث شد نیمه اول نتوانیم پیروز بازی شویم ولی با صحبت هایی که بین دو نیمه انجام دادیم بازیکنان ما توانستند با تمرکز بالا و تلاش بیشتر، نیمه دوم متفاوت تر ظاهر شوند و گل های بیشتری به ثمر برسانند. تیم آتلیه هم یکی از تیم های خوب لیگ امسال است و با کادرفنی خوبی که در اختیار دارد یکی از تیم های قابل احترام است.

وی در مورد غیبت فوماسا برزیلی و لطفی کاپیتان تیم ملی امید در لیست ۱۲ نفره تیم گفت: فوماسا از ناحیه کمر دچار مشکل شده بود و ترجیح دادیم این بازی استراحت کند ولی در مورد لطفی که تازه اول دوران فوتسال خود قرار دارد، بهتر است تمرکز بیشتری روی فوتسال و تیم داشته باشد تا موفق تر شود. با این حال نبود او به دلایل فنی بود.

بی‌غم عملکرد داوری در این بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: داور بازی مشکلی نداشت و توانست به خوبی از عهده این بازی بربیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.