کد خبر : 98893
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 11:06
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: از این همه موقعیت فقط یک گل زدیم/ مهم کسب ۳ امتیاز بود که بدست آوردیم

خبیری: از این همه موقعیت فقط یک گل زدیم/ مهم کسب ۳ امتیاز بود که بدست آوردیم
سرمربی فرش آرا گفت: ظرفیت و پتانسیل فرش آرا این نیست و در ادامه تلاش خواهیم کرد که خودمان را به بالاترین حد ممکن در شرایط بازی ها برسانیم.

محسن خبیری پس از پیروزی برابر تیم پارسیان شهرقدس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مشهد بیان کرد: باتوجه به اینکه ما هفته قبل هم با وجود اینکه مستحق باخت نبودیم، متاسفانه بازی را واگذار کردیم. بنابراین درطول هفته از لحاظ روحی، روانی و فنی توانستیم بازیکنان را ریکاوری کنیم و روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم.
سرمربی فرش آرا در خصوص تمرینات این تیم افزود: بازیکن ها خیلی خوب، با انگیزه و پرانرژی درتمرینات ظاهر شدند. این در بازی مقابل پارسیان بسیار مشهود بود. ما با تیمی بازی داشتیم که بسیار دونده و جوان بودند و هیچ شناختی از حریف نداشتیم و با آنالیز فیلمی که بدست آوردیم، توانستیم برنامه های تاکتیکی خود را در بازی برحریف دیکته کنیم.
خبیری تاکید کرد: به بازیکنانم می بالم و افتخار می کنم که امروز در حد توان خود تلاش کردند و جنگیدند و باتوجه به اینکه حریف کاملا در زمین خود دفاع می کرد و بر روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بود، بازیکن ها خیلی خوب با تمرکز و با صبوری خلق موقعیت های زیادی کردند ولی متاسفانه از این همه موقعیت، تنها یک گل زدیم و دو مرتبه هم توپ را به دیرک دروازه زدیم.
او در پایان خاطر نشان کرد: مهم کسب سه امتیاز بود که بدست آوردیم. اما ظرفیت و پتانسیل فرش آرا این نیست و در ادامه تلاش خواهیم کرد که خودمان را به بالاترین حد ممکن در شرایط بازی ها برسانیم. در ادامه تلاش خواهیم کرد نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت تیم را ارتقادهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.