کد خبر : 98957
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 18:10
-

خیز بلند بازیکن تایلندی برای تصاحب کفش نقره‌ای

خیز بلند بازیکن تایلندی برای تصاحب کفش نقره‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جیروات سورن ویچان بازیکن چونبوری تایلند با ۳ گلی که امروز مقابل نماینده ویتنام به ثمر رساند با ۹ گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد.وی برای کسب آقای گلی این دوره از رقابت ها با اختلاف گلی که ایجاد کرده است شانس بسیار بالایی دارد. حسین طیبی بازیکن ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جیروات سورن ویچان بازیکن چونبوری تایلند با ۳ گلی که امروز مقابل نماینده ویتنام به ثمر رساند با ۹ گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد.وی برای کسب آقای گلی این دوره از رقابت ها با اختلاف گلی که ایجاد کرده است شانس بسیار بالایی دارد.
حسین طیبی بازیکن ایرانی تای سون نام با ۶ گل،  احمد اسماعیل پور از گیتی پسند ایران با ۶ گل و دیگو کاستا بازیکن الریان قطر با ۵ گل نزدیکترین تعقیب کننده های وی برای کسب آقای گلی هستند.قدرت بهادری بازیکن ایرانی نفت الوسط عراق نیز ۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود ولی با توجه به حذف تیمش شانسی برای رسیدن به جیروات را ندارد.

جیروات سال گذشته نیز با به ثمر رساندن ۷ گل آقای گل جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۶ تایلند شد.حسین طیبی بازیکن تاسیسات دریایی با ۶ گل در رده دوم ایستاده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.