کد خبر : 98862
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 10:22
دسته‌بندی نشده
-

ناجی: بازی سرسختانه حریف مانع پیروزی ما شد/ شهرداری را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

ناجی: بازی سرسختانه حریف مانع پیروزی ما شد/ شهرداری را به جایگاه واقعی خود می رسانیم
سرمربی شهرداری ساوه گفت: با وجود مشکلات زیادی که داریم ولی از روند نتیجه گیری تیم رضایت داریم.

مسعود ناجی سرمربی تیم شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبر فوتسال ایران گفت: پس از بازی بسیار سنگین و پرفشار مقابل حفاری اهواز که موفق به کسب اولین امتیاز خود در یک بازی سخت خانگی شدیم، با آنالیز خوبی که از تیم هئات فوتبال قم داشتیم تمریناتمان را بر اساس شکل بازی آنها طرح ریزی کردیم و مصمم به کسب سه امتیاز بازی بودیم تا شرایط مان را بهتر کنیم. از عملکرد بازیکنان تیم در این بازی رضایت دارم.

وی در ادامه عنوان کرد: در نیمه دوم بیشتر دقایق بازی مسلط بر بازی بودیم و می توانستیم پیروز بازی بازی باشیم ولی متاسفانه به دلیل بازی سرسختانه تیم خوب قم نتوانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

ناجی در مورد روند امتیاز گیری شهرداری ساوه اظهار کرد: با توجه به مشکلات انبوهی که تیم ما با آن روبروست، همه از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان دست به دست هم داده ایم تا در مسیر موفقیت قدم برداریم و از لحاظ شکل بازی و امتیاز گیری هم روند مناسبی را طی می کنیم که انشالله در آینده نیز بهتر خواهد شد.

وی در مورد نبود گلزداه در این بازی عنوان کرد: ایشان از دوستان بسیار خوب بنده هستند که در کارهای فنی تیم نیز کمک های شایانی به تیم می کنند که متاسفانه این بازی بخاطر مشکلات قانونی و اداری نتواستیم از حضور ایشان بهره ببریم. امیدوارم با حمایت مردم خونگرم ساوه بتوانیم با استفاده از پتانسیل جوانان این شهر فوتسال خیز استفاده کنیم و ساوه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

واقعا برا این فوتسال متاسف هستم که همه میدونن شهرداری پول نداره و تو رو اوردن که فعلا پول تزریق کنی به تیم … کجای فوتسال هستی اقای ناجی … حداقل بزارید اقای گلزاده مصاحبه کنه اقای جوکار مصاحبه کنن که چندین سال تو فوتسال هستن…. برو به کارخونه خودت تو شهریار برس بچه پولدار

نام جمعه , ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

باشه از این دفعه به تیم حریف میگیم یواش بازى کنه تا تو برنده بشى کوچولو!!! برو دنیال شغل اصلى خودت بابا!!!