کد خبر : 99091
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 12:41
-

اسماعیل پور:قهرمانی سال ۲۰۱۲ با گیتی پسند جزو بهترین خاطراتم است/وقت آن رسیده دوباره قهرمان شویم

اسماعیل پور:قهرمانی سال ۲۰۱۲ با گیتی پسند جزو بهترین خاطراتم است/وقت آن رسیده دوباره قهرمان شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، ‘احمد اسماعیل پور’، ملی پوش فوتسال ایران که توجه و تمجید همگان را در آسیا جلب کرده است، یکی از شاخص ترین چهره های مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۷ است. تیم فوتسال گیتی پسند ایران روز جمعه با پیروزی ۴ بر ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، ‘احمد اسماعیل پور’، ملی پوش فوتسال ایران که توجه و تمجید همگان را در آسیا جلب کرده است، یکی از شاخص ترین چهره های مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۷ است.
تیم فوتسال گیتی پسند ایران روز جمعه با پیروزی ۴ بر ۲ برابر الریان قطر در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا راهی دیدار نهایی شد. گیتی پسند فردا یکشنبه در بازی فینال به مصاف چونبوری تایلند می رود.
این بازیکن ۲۸ ساله که توپ برنز جام جهانی فوتسال فیفا از جمله افتخارات اوست، به نوعی از قابلیت و توانایی قاره ای اش تا ایفای نقش در سطح جهانی سخن به میان آورد.
بازیکن شماره ۱۰ صنایع گیتی پسند، ۸ ماه بعد، از بازی در کلمبیا تا بازی کنونی در ویتنام که توجه همگان را با شکست الریان قطر در بازی نیمه نهایی به خود جلب کرد، همچنان از همان تمرکز و عزم راسخ برخوردار است.
اسماعیل پور در مورد این بازی گفت: مسابقه آسانی نبود. برخی ممکن است بگویند که ما شانس برد را داریم، اما سطح رقابت ها هر سال بالاتر می رود و این به آن معناست که رقابت هر سال سخت تر می شود. اما، من از این چالش استقبال می کنم. موفقیت آسان به دست نمی آید. می دانم برای اینکه هر لحظه در بهترین حالت باشم، باید سخت کار کنم.
به نوشته پایگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا، شمار کسانی که می توانند با رکورد ناب اسماعیل پور هماوردی کنند، اندک است. او تاکنون در چهار دوره این مسابقات در فینال شرکت کرده و در دو دوره قهرمان شده است. اسماعیل پور یک بار با فولاد ماهان در سال ۲۰۱۰ و بار دیگر با گیتی پسند در سال ۲۰۱۲ قهرمان شد و عنوان آقای گل این مسابقات را از آن خود کرد.
اسماعیل پور افزود: هنوز آن سال را به یاد دارم. برهه و رقابت بسیار خاصی بود، آن روز یکی از بهترین خاطرات من است. همه چیز عالی بود، تیم، فضا و نتایج عالی بود. آن روز را به طور واضح و گویی اینکه همین دیروز بود، به یاد می آورم.
وی گفت: از ۲۰۱۲ تاکنون زمانی زیادی گذشته است. هواداران ما بسیار صبور بودند. اکنون زمان آن است که بار دیگر پیروز شویم. به عنوان کسی که در یک تیم قهرمان بازی کرده است، هم تیمی های فعلی خود را بهترین می دانم. یک فرصت خوب برای اینکه بهترین باشیم.
اسماعیل پور ادامه داد: پیروزی در این مسابقه به منظور حذف فاصله با ناگویا است که سه عنوان قهرمانی کسب کرده است. آنها در حال حاضر اینجا نیستند و این فرصت خوبی برای پیروز شدن است. اما، همه چیز با کسب دومین قهرمانی ما در روز یکشنبه شروع می شود. بدون تردید، این موضوع در اولویت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.