کد خبر : 99110
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 14:21
-

افضل: چونبوری را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ به گذشته فکر نمی‌کنیم و با فردا کار داریم

افضل: چونبوری را به خوبی آنالیز کرده‌ایم/ به گذشته فکر نمی‌کنیم و با فردا کار داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل پیش از مصاف تیمش با چونبوری تایلند در فینال جام باشگاه‌های آسیا که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود، گفت: بازی خیلی حساس یعنی فینال را پیش رو داریم. چونبوری، حریف ما یکی از بهترین تیم‌های این دوره از رقابت‌هاست. حریف از تیم‌های خوب و منظم این دوره است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل پیش از مصاف تیمش با چونبوری تایلند در فینال جام باشگاه‌های آسیا که فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود، گفت: بازی خیلی حساس یعنی فینال را پیش رو داریم. چونبوری، حریف ما یکی از بهترین تیم‌های این دوره از رقابت‌هاست. حریف از تیم‌های خوب و منظم این دوره است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد. چونبوری خیلی خوب بازی می‌کند، به خوبی تاکتیک می‌زند و کار گروهی این تیم عالی است. بازیکنان ما هم از لحاظ فنی، تکنیکی و کارهای گروهی آماده هستند و امیدوارم از لحاظ روحی و روانی هم مقابل چونبوری آماده باشند.

وی درباره شکست گیتی پسند در فینال سال ۲۰۱۳ جام باشگاه‌های آسیا مقابل چونبوری اظهار داشت: ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و با فردا کار داریم. امیدوارم بازی خیلی خوب و بدون استرسی داشته باشیم و سربلند از زمین خارج شویم.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که چه شناختی روی چونبوری دارد،‌ با بیان اینکه نماینده ایران همه بازی‌های حریف را آنالیز کرده است، خاطرنشان کرد: ما از بازیکنان این تیم شناخت داریم. دو بازیکن چونبوری پیش‌تر شاگرد من بوده‌اند و تلاش می‌کنیم این دو را از کار بیندازیم. امیدوارم به خوبی از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

افضل با اشاره به غیبت ویتور هوگو، بازیکن تأثیرگذار گیتی پسند در فینال که در بازی مقابل الریان قطر اخراج شد، گفت: امیدوارم بازی خوب، جوانمردانه و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم. تلاش می‌کنیم مقابل چونبوری بازی خوبی به نمایش بگذاریم و با جام به ایران بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

آخه تیم ملی و بهترین بازیکنان کشور را داری و باز هم یه جوری حرف میزنی انگار آنالیز تو?????خیلی هم تاثیر داره و مهمه.
این تیم با این پتانسیل اگر قهرمان نشه واقعا از بی دانشی و بی … شخص شماست آقای افضل

فرهاد یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۸

آقای افضل تا حالا کدوم جام را بدون در اختیار داشتن بازیکنان خوب و معروف گرفتی؟؟
همیشه در سایه زحمت و تلاش دیگران به یک سری افتخارات رسیدی که خودت واقعا کمترین سهم را داشتی. الان هم احمد اسماعیل پور و اصغر حسن زاده و سپهر و بقیه با خلاقیت و تلاش خودشون کار را به نتیجه میرسونند و جنابعالی یه جوری قیافه میگیری که انگار اینا نتیجه عملکرد تو بوده.
اگر این تیم به هر دلیل نتیجه نگیره مقصر ۱۰۰ در ۱۰۰ تویی و اگر هم قهرمان بشه ببین توانایی بازیکنان چقدر بوده که با وجود شخصی مثل تو به عنوان سرمربی باز هم تونسته قهرمان بشه

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

دو تا از بازیکنان این تیم شاگرد من بوده اند!!!! شما فقط میری بهترین بازیکنای بقیه را میاری