کد خبر : 99085
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 14:12
-

باغبانباشی:باید با تمرکز بالا راه‌های نفوذ چونبوری را ببندیم/ تیم ما از نظر ضریب هوشی بهتر از حریف است

باغبانباشی:باید با تمرکز بالا راه‌های نفوذ چونبوری را ببندیم/ تیم ما از نظر ضریب هوشی بهتر از حریف است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم ما دست و پا بسته نیست و یک تیم ایرانی هستیم که برند اول فوتسال ایران را داریم و توقع از ما بسیار زیاد است وامیدوارم با این روند یک بازی خوب انجام بدهیم. احمد باغبانباشی پیش از دیدار گیتی‌پسند با چومبوری تایلند در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم ما دست و پا بسته نیست و یک تیم ایرانی هستیم که برند اول فوتسال ایران را داریم و توقع از ما بسیار زیاد است وامیدوارم با این روند یک بازی خوب انجام بدهیم.

احمد باغبانباشی پیش از دیدار گیتی‌پسند با چومبوری تایلند در فینال مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار کرد: چند بازی تیم چومبوری را دیده‌ایم و می‌دانیم که بازیکنان این تیم چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند و در این دوره از مسابقات نیز شرایط خوبی داشتند.

وی ادامه داد: چونبوری حدود ۲۲ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه خود در این مسابقات دارد که این امر نشان دهنده انسجام آنها است و قطعاً یکی از تیم‌های قوی در این مسابقات است که توانسته به فینال مسابقات راه پیدا کند. اما گیتی‌پسند هم دست و پا بسته نیست و برند اول فوتسال ایران را داریم و توقع از ما بسیار زیاد است. امیدوارم با این روند یک بازی خوب انجام بدهیم.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: مطمئن هستم که تیم ما از نظر ضریب هوشی بهتر از چومبوری است و اگر بتوانیم تمرکز تیم را بالا ببریم به هیچ مشکلی بر نمی‌خوریم و امیدوارم در فینال یک بازی خیلی خوب انجام رهیم.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت تیم چومبوری گفت: از نقاط مثبت این تیم می‌توانم به یکپارچگی و اتحاد تیمی آنها اشاره کنم. آنها تا کنون روند موفقی داشتند و پاسکاری‌های منظم و کار تیم خوبی را به نمایش گذاشتند، اما از نظر تکنیک فردی واقعاً ضعیف هستند و قطعاً با برنامه‌ای که برای آنها داریم یک بازی جذاب خواهیم دید و ان‌شاالله برنده این مسابقه ما هستیم.

باغبانباشی بیان داشت: تیم چومبوری در این مسابقات ۲ گل و گیتی‌پسند ۴ گل خورده است و این نشان‌دهنده قوت خط دفاعی هر دو تیم است. تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و در کار دفاعی نیز فوق‌العاده هستیم و این چهار گلی که خوردیم از روی اتفاق بود و از روی تاکتیک تیم حریف و یا اشتباهات فردی نبود. امیدوارم که بتوانیم این معایب را نیز به حداقل برسانیم و در فینال کمترین اشتباهات را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چرا سرمربی تیم چومبوری گفته است اصلاً دوست ندارد در فینال با گیتی‌پسند بازی کند اما بازیکنان گیتی‌پسند بسیار مشتاق این مسابقه بودند گفت: در سال ۲۰۱۳ و در فینال جام باشگاه‌های آسیا با این تیم بازی کردیم که متأسفانه در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم و نتوانستیم قهرمان آسیا شویم. بازیکنان ما دوست دارند باز هم با این تیم در فینال بازی کنند و امیدوارم این تمرکز و ذهنیت را داشته باشند که هیچ جای اشتباهی وجود ندارد و نباید احساسی عمل کنیم.

مربی تیم گیتی‌پسند ادامه داد: باید بتوانیم با تمرکز بالا راه‌های نفوذ آنها را ببندیم و با حوصله و آرامش بیشتر بازی کنیم و من مطمئن هستم که بچه‌ها می‌توانند یک بازی بسیار خوب در فینال این مسابقات انجام دهند.

باغبانباشی در مورد پیش‌بینی مسابقه فینال اظهار داشت: ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی داریم. در بعضی از مسابقات گل خوردیم و عقب افتادیم ولی توانستیم به بازی برگردیم و جبران کنیم که نشان می‌دهد بازیکنان ما تجربه بالایی دارند. چومبوری در تمام مسابقاتش با گل‌های زیاد پیروز شده و به نظر من نسبت به ما استرس بیشتری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فیروز صفه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

کاپیتان دوست داریم

نام شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

از حرف زدن این مربى معلومه حسابى از تایلند ترسیده !!!فقط میگه ما ایرانیم یعنى چى توى زمین باید نشان از تیم ایران داشته باشید که مثل یک تیم درجه ٢ ترسو بازى میکنید!!!

ستار یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۹

بدترین و پولکی ترین کسی که میتونست به عنوان مربی با تیم باشه.حیف گیتی پسند که …

فوتسالى یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

آخه تو در حد لیگ ٢ هم نیستى که صحبت میکنى خدایى چند تا تیم رو تا حالا نابود کردى تو لیگ یک ؟!!یادت هست مربى پولکى؟!!

نام ... یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

دقیقا منظور شما از اینکه تمرکز تیمشان را به هم بزنیم چیه؟