کد خبر : 99084
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 13:46
-

جیروات: برای کسب قهرمانی هرکاری می کنیم/تجربه تلخ سال گذشته را جبران می کنیم

جیروات: برای کسب قهرمانی هرکاری می کنیم/تجربه تلخ سال گذشته را جبران می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جیروات سورن ویچان بازیکن ۲۸ ساله چونبوری تایلند که شانس اول کسب آقای گلی این دوره از جام باشگاه های آسیا است در مورد بازی روز یکشنبه برابر گیتی پسند ایران اظهار کرد: ما بخاطر هوادارانمان محکوم به برد هستیم. چند سالی از کسب عنوان قهرمانی این مسابقات دور بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جیروات سورن ویچان بازیکن ۲۸ ساله چونبوری تایلند که شانس اول کسب آقای گلی این دوره از جام باشگاه های آسیا است در مورد بازی روز یکشنبه برابر گیتی پسند ایران اظهار کرد: ما بخاطر هوادارانمان محکوم به برد هستیم. چند سالی از کسب عنوان قهرمانی این مسابقات دور بودیم. سال گذشته هم تا نزدیکی قهرمانی پیش رفتیم ولی در نیمه نهایی جلوی چشم هوادارانمان بازی را واگذار کردیم که یک تجربه دردناک برای ما بود.هنوز هم از آن اتفاق ناراحت و غمگین هستیم.

وی در ادامه افزود: یکشنبه این شانس را داریم که اینبار حق مان را بدست بیاوریم.به من اعتماد کنید؛ ما تا آخرین ثانیه برای کسب عنوان خواهیم جنگید.من مطمئن هستم تیم ما بهتر بازی می کند. ما با تمام وجود یکشنبه در زمین حاضر می شویم تا قهرمانی را کسب کنیم و برای قهرمان شدن هرکاری که بتوانیم انجام می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.