کد خبر : 99059
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 12:03
-

حسن زاده ؛ شانس اول کسب عنوان بهترین بازیکن

حسن زاده ؛ شانس اول کسب عنوان بهترین بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی فردا عصر چهره قهرمان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ ویتنام مشخص خواهد شد ، که باید به انتظار نشست و دید یکی از دو جایزه فردی این مسابقات نصیب چه کسی خواهد شد. تجربه روند انتخاب بهترین بازیکن در جام هایی که تحت نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی فردا عصر چهره قهرمان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷ ویتنام مشخص خواهد شد ، که باید به انتظار نشست و دید یکی از دو جایزه فردی این مسابقات نصیب چه کسی خواهد شد.
تجربه روند انتخاب بهترین بازیکن در جام هایی که تحت نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود تا حد زیادی وابسته به کسب تعداد عنوان بهترین بازیکن میدان در مسابقات است و البته کسب این عنوان در دیدار های نیمه نهایی و پایانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
بررسی مسابقات امسال جام باشگاه های آسیا نشان می دهد در بین بازیکنان حاضر در فینال ،علی اصغر حسن زاده شانس بیشتری نسبت به سایر هم تیمی ها برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام را دارد این موضوع را می توان از کسب عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدارهای گذشته و نوع نگاه گروه فنی مسابقات دریافت چون حتی در مسابقاتی که شانس دیگر بازیکنان برای این عنوان بالاتر بوده هم گروه فنی حسن زاده را به سایرین ترجیح داده است.
ملی پوش قمی تیم گیتی پسند علیرغم کسب عنوان آقای گلی در سال ۲۰۱۱ به همراه الریان قطر تا به حال موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن این مسابقات نشده است و در صورت کسب این عنوان برای اولین بار این جایزه را کسب خواهد کرد. ما هم امیدواریم یک بازیکن ایران موفق به کسب این عنوان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.