کد خبر : 99129
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 17:08
-

سرمربی چونبوری: برخلاف ۱۰ سال قبل ، ترسی از تیم های ایرانی نداریم/تاکتیک ما تغییر نخواهد کرد/آماده ایم تا قدرت چونبوری را نشان دهیم

سرمربی چونبوری: برخلاف ۱۰ سال قبل ، ترسی از تیم های ایرانی نداریم/تاکتیک ما تغییر نخواهد کرد/آماده ایم تا قدرت چونبوری را نشان دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، راکفول پیش از بازی فینال برابر گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا یکی از مهم ترین بازی های زندگیم را در عرصه مربیگری تجربه خواهم کرد. سال گذشته بسیار عذاب آور بود ولی امسال امیدواریم خاطره بد سال گذشته را از ذهن ها پاک کنیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، راکفول پیش از بازی فینال برابر گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا یکی از مهم ترین بازی های زندگیم را در عرصه مربیگری تجربه خواهم کرد. سال گذشته بسیار عذاب آور بود ولی امسال امیدواریم خاطره بد سال گذشته را از ذهن ها پاک کنیم و با یک پیروزی خوب جام قهرمانی را برای هوادارانمان در تایلند ببریم.
وی در ادامه گفت: من می خواهم از مجموعه باشگاه و فدراسیون تایلند تشکر کنم که در لحظات سخت مرا تنها نگذاشتند و حمایت کردند.
سانتینگام افزود: به بازیکنانم از سال گذشته گوشزد می کنم که امسال باید با قهرمانی بازگردیم. ما بخاطر طرفدارانمان و کسانی که به ما اعتماد دارند باید قهرمان شویم.
سرمربی چونبوری تایلند در مورد تیم ایرانی گفت: هردو تیم شناخت خوبی از همدیگر دارند. ما جلوی همدیگر بازی کرده ایم و همچنین بازی های گیتی پسند را نه تنها در طول این مسابقات بلکه از یکسال گذشته تحت نظر داریم. نقطه قوت گیتی پسندی ها تجربه و نبوغ بازیکنانش است.آنها حرفه ای هستند و می توانند تصمیم های خوبی در طول بازی مخصوصا حمله داشته باشند و بی رحم ظاهر شوند.احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده دو بازیکن خطرناک این تیم هستند که می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.
وی در پایان گفت: ده سال پیش ما از تیم های ایران و ژاپن ترس داشتیم ولی اکنون ذهنیت ما عوض شده است و دیگر ترسی از آنها نداریم. اکنون ما آماده رویارویی با هر تیمی در آسیا هستیم تا بتوانیم قدرت چونبوری را به آنها نشان دهیم. نحوه بازی ما ثابت است و جلوی هیچ تیمی تغییر تاکتیک نخواهیم داد. شاید آنها بازیکن سوپر استاری داشته باشند و شاید شش بازیکن آنها تجربه جام جهانی را داشته باشند ولی ما با این موارد مشکلی نداریم و جز قهرمانی به چیز دیگری رضایت نخواهیم داد و تا آخر خواهیم جنگید تا کاپ را به خانه ببریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

وای خدا اینا چقدر شاخ شدن. برا کشوری که سوم دنیا شده کری میخونن. بچه های گیتی پسند باید از همون ثانیه اول حبسشون کنن

ناشناس شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

بازی چ ساعتی برگزار میشه؟

علیرضا جعفری یکشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۹

گیتی نباید و نمیتونه به ی تیم دو بار در فینال ببازه . این دفعه برد نوبت ماست . اون دفعه اونا بردند.