کد خبر : 98987
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 0:09
-

سرمربی گیتی پسند:در غیاب بازیکن برزیلی‌مان نیز به فکر قهرمانی هستیم/از نظر بازیکن مشکلی نداریم

سرمربی گیتی پسند:در غیاب بازیکن برزیلی‌مان نیز به فکر قهرمانی هستیم/از نظر بازیکن مشکلی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل سرمربی گیتی پسند اصفهان پس از پیروز مقابل الریان قطر و صعود به فینال جام باشگاه های آسیا بیان نمود:ما امروز بازی سختی روبروی این تیم داشتیم و  خدا را شکر که در این بازی پیروز شدیم و به مرحله پایانی راه یافتیم. وی در ادامه گفت : بچه‌ها امروز بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل سرمربی گیتی پسند اصفهان پس از پیروز مقابل الریان قطر و صعود به فینال جام باشگاه های آسیا بیان نمود:ما امروز بازی سختی روبروی این تیم داشتیم و  خدا را شکر که در این بازی پیروز شدیم و به مرحله پایانی راه یافتیم.

وی در ادامه گفت : بچه‌ها امروز بازی را خیلی خوب شروع کردند و روز فوق‌العاده‌ای داشتند. همانطور که دیدید در این بازی ما موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و کاملاً  این بازی تحت اختیار ما بود.

وی همچنین در مورد چونبوری تایلند که رقیب گیتی پسند در فینال جام باشگاه‌های آسیا است گفت: تیم چونبوری تایلند یکی از تیم‌های خوب آسیا و در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته است، البته ما این تیم را خوب آنالیز برای بازی روز شنبه و از روز اول می‌دانستیم که در فینال روبه‌روی این تیم باید بازی کنیم.

افضل گفت: تیم چونپوری تیمی بانظم و تاکتیکی است و اتفاقاً ما با تیم‌هایی که تاکتیکی هستند بهتر می‌توانیم بازی کنیم و مطمئن باشید همانطور که از روز اول گفتم همه اعضای تیم و کادر فنی چه از بازیکن و چه از مدیران باشگاه برای قهرمانی آمدیم و ان‌شاالله بتوانیم نتیجه لازم که همان قهرمانی است به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سوالی که شما در روز بازی شنبه مقابل چونپوری یکی از بازیکنان برزیلی خود به نام ویتور هوگو را در این بازی ندارید،‌گفت:  برای ما مهم نیست اتفاقی است که افتاده همه بازیکنان ما در تیم جزء بهترین‌ها هستند و خدا را شکر ما از نظر بازیکن مشکلی نداریم به دلیل اینکه تمام بازیکنان ما جنگنده و خوب هستند و فقط به دنبال شکست تیم و قهرمانی در این بازی‌ها هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

کاش بازی فینال رو نیمکت نبودی افضل. اونوقت ۱۰۰ در ۱۰۰ قهرمان میشد گیتی. اما با وجود تو امکان پیروزی ۵۰ درصده