کد خبر : 99005
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 9:44
-

کشاورز:می‌خواهیم قدرت فوتسال ایران را دوباره به آسیا نشان دهیم/ همه بچه ها هم‌قسم شدند تا قهرمان شویم

کشاورز:می‌خواهیم قدرت فوتسال ایران را دوباره به آسیا نشان دهیم/ همه بچه ها هم‌قسم شدند تا قهرمان شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بعد از پیروزی ۴ بر ۲ اگیتی‌پسند مقابل الریان قطر در رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاهای آسیا گفت:امروز بازی سختی بود و  خدا را شکر میکنم همانند بازیهای قبل با اقتدار پیروز شدیم. تیم الریان  قطر فقط اسم قطر را یدک می کشد  همانطور که می دانید این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز بعد از پیروزی ۴ بر ۲ اگیتی‌پسند مقابل الریان قطر در رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاهای آسیا گفت:امروز بازی سختی بود و  خدا را شکر میکنم همانند بازیهای قبل با اقتدار پیروز شدیم. تیم الریان  قطر فقط اسم قطر را یدک می کشد  همانطور که می دانید این تیم از  بازیکنان کشورهای دیگر قطر، برزیل، مراکش و.. بازیکنان ۲ تابیعتی تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: بچه‌ها امروز بازی را خیلی خوب شروع کردند و کار واقعا سخت بود و  انصافا زحمت زیادی کشیدند و قابل تقدیر ستایش هستند. و ۲ گلی که دریافت کردیم فقط از روی اشتباهات فردی بود.

کاپیتان تیم گیتی پسند در رابطه با بازی یکشنبه مقابل چونبوری تایلند گفت: من از این تیم خاطره بدی دارم و فقط به دنبال روزی بودم که دوباره با این تیم بازی کنم و انتقام شکست سال ۹۲ را در جام باشگاهها از این بگیرم و از اول مسابقات همه بچه ها دوست داشتیم که با این تیم در فینال بازی کنیم و در فینال این تیم شکست دهیم.

وی افزود : ما در سال ۹۲ در بازی با این تیم برنده بودیم و در اواخر بازی با یک اشتباه گل مساوی را خوردیم و در وقت اضافه با ضربات پنالتی در حال که شایسته پیروزی بودیم شکست و نائب قهرمان شدیم اما اینبار از شروع مسابقات همه بچه ها هم قسم شدند که قهرمان شوند و جام قهرمانی را بالای سر ببریم و بار دیگر نشان می دهیم که ایران قدرت برتر در فوتسال آسیا است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.