کد خبر : 99171
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 9:56
-

محمدی: یک گام دیگر تا قهرمانی آسیا و راهیابی به جام باشگاه‌های جهان فاصله داریم/ایران پادشاه فوتسال آسیاست

محمدی: یک گام دیگر تا قهرمانی آسیا و راهیابی به جام باشگاه‌های جهان فاصله داریم/ایران پادشاه فوتسال آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان که در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور دارد، در مورد بازی فینال مقابل چونبوری تایلند گفت: خداراشکر ما از روز اول خیلی زحمت کشیدیم تا به این مرحله رسیدیم و یک گام دیگر فقط تا قهرمانی آسیا و راهیابی به جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه‌بان تیم ملی و گیتی‌پسند اصفهان که در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور دارد، در مورد بازی فینال مقابل چونبوری تایلند گفت: خداراشکر ما از روز اول خیلی زحمت کشیدیم تا به این مرحله رسیدیم و یک گام دیگر فقط تا قهرمانی آسیا و راهیابی به جام باشگاه‌های جهان فاصله داریم. بچه‌ها همه تلاش خود را می‌کنند که با پیروزی و دست پر با جام قهرمانی به ایران بازگردند.

وی در پاسخ به سوالی که شما در سال ۹۲ سنگربان گیتی‌پسند در مقابل همین تیم چونبوری تایلند در فینال بودید، گفت: سال ۲۰۱۲ در دقایق پایانی یک بر صفر پیش بودیم که به ناگاه در چند ثانیه آخر گل تساوی را به خاطر یک اشتباه دریافت نمودیم و در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار و نایب قهرمان شدیم.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: ما در سال ۹۲ هم حقمان بود که قهرمان شویم اما متأسفانه نشد اما امسال عزم خود را جزم کردیم و همه بچه‌ها هم‌قسم شدند که به لطف خدا و دعای مردم این بازی را پیروز شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

محمدی در پاسخ به سوالی که آیا می‌دانید با حضور خود در فینال این مسابقات، ایران رکورد‌دار جام باشگاه‌های آسیا در فینال این مسابقات شده است، گفت: بله درست است، ایران پر افتخارترین تیم آسیاست. ما با صعود خود در این مرحله توانستیم رکورددار شویم، تیم ژاپن ۳ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی در این مسابقات داشته است که با حضور این دوره ما در فینال مسابقات ما رکورددار این مسابقات در آسیا شدیم.

وی در آخر گفت: خدارا شاکرم که در فینال این مسابقات حضور داریم، ایران پادشاه فوتسال آسیا است و امیدوارم فردا هم نشان دهد که پادشاه مقتدر فوتسال آسیا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.