کد خبر : 99361
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 14:49
دسته‌بندی نشده
-

بهرامی:سلیمانی بازنشسته ،نباید درفوتسال باشد/دبیر کمیته فوتسال حق دخالت در مسائل داخلی استان را ندارد

بهرامی:سلیمانی بازنشسته ،نباید درفوتسال باشد/دبیر کمیته فوتسال حق دخالت در مسائل داخلی استان را ندارد
رئیس هیات فوتبال استان قم با انتقاد از دبیر کمیته فوتسال، گفت: آقای سلیمانی شما بازنشسته هستید و با حضور در این کمیته ظلم کرده‌اید.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیات فوتبال استان قم با انتقاد از دبیر کمیته فوتسال، گفت: آقای سلیمانی شما بازنشسته هستید و با حضور در این کمیته ظلم کرده‌اید.
کریم بهرامی درباره اینکه کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال گفته بود هیات فوتبال قم بی نظم است، افزود: اول از همه باید بگویم تیم فوتسال هیات فوتبال قم مدیرعامل و سرپرست دارد و مستقیم به ما مربوط نمی شود.

وی افزود: آقای سلیمانی! اگر من بی نظمم؛ شما که ادعای قانونگرایی دارید چرا قانون را زیر پا می گذارید؟ شما در جایی کار می کنید که طبق قانون بازنشسته ها نباید کار کنند. شما به عنوان یک مسلمان حتی اگر پیشنهاد کار داشته باشید باید بگویید نمی مانم چون در فدراسیون عذر بازنشسته ها را خواستند. کسی که جایگاهی حقش نباشد و آنرا بگیرد، ظلم کرده است.

رئیس هیات فوتبال استان قم تاکید کرد: جایی که به نفع سلیمانی باشد، حرف از قانون گرایی می زند ولی جایی که به نفعش نباشد مثل کار کردنش به عنوان یک بازنشسته، اگر قانون رعایت نشود اشکالی ندارد!

بهرامی با بیان اینکه سلیمانی آدم خوبی است ولی در فوتسال این کاره نیست، تصریح کرد: اطلاعات سلیمانی در فوتسال پایین است. او اگر می خواهد به خودش خدمت کند باید اطلاعاتش را بالا ببرد.

وی در پایان به لغو بازی هفته اول هم اشاره کرد و گفت: این بازی با نظر فرماندار قم برگزار نشد چون تشخیص ایشان این بود که سالن محل برگزاری بازی امنیت ندارد. اگر اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ آقای سلیمانی اعلام کردند که فرماندار نمی تواند یک بازی را لغو کند. دبیر کمیته فوتسال حق ندارد در مسائل داخلی استان دخالت کند. فرماندار ما آدم خوب و باگذشتی است وگرنه شاید اگر یک نفر دیگر بود، این موضوع را پیگیری می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.