کد خبر : 99269
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 10:30
-

تیم ملی فوتسال در خطر حذف از بازی‌های داخل سالن آسیا!

تیم ملی فوتسال در خطر حذف از بازی‌های داخل سالن آسیا!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دوره پیشین بازی های داخل سالن آسیا، یکی از امیدهای مسلم مدال آوری کاروان ایران برای دوره پیش روی این بازی ها به حساب می آید که طی روزهای ۲۶ شهریورماه تا ۵ مهرماه در عشق آباد برگزار می شود. فوتسال یکی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دوره پیشین بازی های داخل سالن آسیا، یکی از امیدهای مسلم مدال آوری کاروان ایران برای دوره پیش روی این بازی ها به حساب می آید که طی روزهای ۲۶ شهریورماه تا ۵ مهرماه در عشق آباد برگزار می شود.

فوتسال یکی از دو رشته تیمی است که کمیته ملی المپیک در ثبت نام اولیه برای حضور در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، اعزام ورزشکاران آن را به عشق آباد قطعی کرد؛ این در حالی است که مسائل مربوط به ثبت نام ورزشکاران،  اعزام این تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی را در هاله ای از ابهام قرار داده است چرا هنوز اسامی تیم ملی فوتسال در اختیار کمیته ملی المپیک قرار داده نشده است.

اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در این مورد توضیح داد و تاکید کرد که عدم ارسال اسامی از سوی مسئولان فوتسال به منزله حذف آنها از این دوره بازی های داخل سالن آسیا به حساب می آید.

وی در این مورد گفت: مسئولان فوتسال نمی دانند که میان رقابت های تک رشته ای که در آن شرکت می کنند با رویدادی مانند بازی های داخل سالن آسیا به لحاظ چگونگی و زمان ارسال اسامی ترکیب تیم تفاوت های زیادی وجود دارد. در رقابت های تک رشته های حتی این امکان وجود دارد که در جریان نشست هماهنگی پیش از بازی ها، جابه جایی در ترکیب تیم انجام شود چون برای شرکت کنندگان در چنین رویدادهایی ویزا صادر می شود و اصلا تشریفاتی که برای رقابت های چند رشته ای وجود دارد، لحاظ نمی شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای رویدادی مانند بازی های داخل سالن آسیا، ID کارت صادر شده حکم ویزا برای ورزشکاران و تیم های شرکت کننده دارد. تشریفات حضور در این گونه بازی ها از یک سال قبل با ورود به مسائل امنیتی آغاز می شود و همینگونه مسائل تفاوت چنین رویدادی را با رقابت های تک رشته ای موجب می شود. مسئله ای که ظاهرا مسئولان فوتسال به آن توجه نکرده اند.

رحیمی با بیان اینکه در رابطه با ارسال اسامی تیم ملی فوتسال با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت داشتم و حتی موضوع را به صورت تلفنی نیز با  سرپرست دبیری فدراسیون پیگیری کردم، خاطرنشان کرد: در این صحبت ها هم به مهدی تاج و هم به محمدرضا ساکت تاکید کردم که اگر ثبت نام بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال به موقع انجام نشود، سیستم ثبت نام بسته خواهد شد و این به منزله انصراف این تیم تلقی می شود.

سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی های داخل سالن  با تاکید بر پیگیری های که از سوی کمیته ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم های ملی برای دریافت سریع و به موقع ترکیب تیم ملی فوتسال انجام شده است، خاطرنشان کرد: من حتی اعلام کردم که اسامی را به ما اعلام کنند، اگر در ادامه راه سرمربی تیم ملی به هر دلیلی تشخیص داد که جابه جایی نفرات داشته باشد و ترکیب تیمش برای اعزام به عشق آباد تغییر کند، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. البته که اعمال تغییرات در ترکیب تیم ها بعد از نهایی شدن و پایان زمان تعیین شده خیلی خیلی سخت است اما حتی این سختی کار را پذیرفتیم تا مسئولان تیم ملی فوتسال زودتر اسامی  مورد نظر را اعلام کنند.

اصغر رحیمی در پایان تاکید کرد: جابه جایی نفرات در رشته های انفرادی و رکوردی به مراتب راحت تر از رشته های تیمی انجام می شود اما کمیته ملی المپیک برای انجام به موقع کار و اینکه موقعیت هیچ تیمی برای حضور در بازی های داخل سالن به خطر نیافتد، حاضر شد سختی کار را برای تغییر احتمالی ترکیب تیم بپذیرد. الان هم فرصت اعلام اسامی ورزشکاران در همه رشته ها تمام شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.