کد خبر : 99260
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1396 - 10:14
-

سرمربی چونبوری: بازیکنانم حرفه ای کار کردند/سال بعد برای دفاع از عنوانمان باز می گردیم/ می خواستیم برنده بازی شویم

سرمربی چونبوری: بازیکنانم حرفه ای کار کردند/سال بعد برای دفاع از عنوانمان باز می گردیم/ می خواستیم برنده بازی شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، راکپل سانتینگام بعد از پیروز برابر گیتی پسند ایران و کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای دومین بار در جمع خبرنگاران گفت: از اول می دانستیم که کار دشواری در پیش داریم . ما به آنچه که می خواستیم امروز دست یافتیم. ما می خواستیم قهرمانی را برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، راکپل سانتینگام بعد از پیروز برابر گیتی پسند ایران و کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا برای دومین بار در جمع خبرنگاران گفت: از اول می دانستیم که کار دشواری در پیش داریم . ما به آنچه که می خواستیم امروز دست یافتیم. ما می خواستیم قهرمانی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم، هدف ما کسب قهرمانی و افتخار برای مردم تایلند بود و من باور دارم که مردم بهمراه ما این قهرمانی را جشن می گیرند.

وی افزود: من باید از بازیکنانم تشکر کنم امروز فوق العاده بودند. آنها خیلی حرفه ای بازی کردند و در طول بازی با تمرکز کامل ظاهر شدند.وقتی بازی به تساوی کشیده شد کمی نگران شدیم اما چیزی که برای ما مهم بود ذهن بازیکنان بود که جز قهرمانی چیزی نمی خواستند.ما باور داشتیم که امروز پیروز خواهیم شد و در نهایت پیروزی سراغ ما آمد.باز هم تاکید می کنم واقعا بازیکنانم فوق العاده بودند.

سانتینگام در پایان افزود: زمان آن رسیده که استراحت کنیم و بعد از آن باید خودمان را آماده کنیم و در لیگ بدرخشیم تا سال آینده برای دفاع از عنوان قهرمانی بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.